”EYLAS ENHÖRNING ÄR ÄNTLIGEN KLAR,,,”!

Hejsan alla rara följare o Medmänniskor!
 
Ja idag skulle vi egentligen fått besök av vår Älskade Prinsessa Eyla🎀
Så blir Morfar sjuk så vi fick ställa in vårt efterlängtade besök💗
 
 
 
 
Ja... Underbara tös du är så söt så vi smälter💖
Du ger oss så mycket glädje o många härliga spontana skratt❣️
Du är det bästa som finns o Hjärtat vet du att?
Vi är så Lyckliga - Tack för att Du finns❤️
Mormor blir nostalgisk o1984 jag med glädje minns❣️
Du är mamma upp i dagen o alltid lika glad❣️
När du blir stor lilla söta Eyla, står pojkarna på rad❣️
Vi Älskar dig så mycket💌
Vi Älskar Liam o Viggo med såklart💚💚
Vi ska mysa tillsammans när Morfar är kry igen❣️
Puss på lilla näsan😘
 
🌸🌸🌸🌸🌸
 
Nu är i alla fall din lilla Enhörning färdigvirkad - äntligen!
 
 
 
...så söt och med en man i alla regnbågens färger!
 
Sprid Kärlek alla följare o ni får Kärlek tillbaka!
 
Jag skulle bli jätteglad om du skrev nåt i kommentarer om ni gillade Enhörningen som snart ska få komma hem till lilla Eyla❤️
 
 

#1 - - Therese:

Hej angel, sötaste prinsessan och finaste dikten, förstår att hjärtat smälter för det för det här också, hihi.
Vilken söt liten enhörning du virkat, så bedårande. Kramar i massor från oss

Svar: Hej o tack vad rart, ja lilla Eyla är en riktig liten Prinsessa, jag kan inte se mig mätt på henne hon är Kärlek hela hon 👑🎀Tack ja den blev så fin o jag längtar att få ge den till henne🤗
Kramisar trevlig helg Angelnrone
Angelnrone