”ANGELNRONES TIPS PÅ SNABBLAGAT O GOTT”!

Tjingeling alla härliga själar därute!
 
Nu har mina Själar från andra sidan lagat så god mat i vårt vardagsrum, flera kvällar i rad😋
Varje kväll luktar det så gott av mat när vi sitter o myser vid TV:n!
Så jag tänkte jag ska inte vara sämre jag, varför inte lägga ut ett gott recept till er som kikar in på min härliga blogg😇
 
Så här kommer ett tips på en snabblagad o härlig middag för er som inte kan hitta på något eget.
”Angelnrones smaskiga kassler i ugn”
 
 
Serverat o klart!
Och jag lovar....så himla gott😋
 
 
RECEPTET:
 
 
Marinerad kassler 8 tunna skivor
3 dl Lätt cremefraiche
Örter o kryddor efter eget önskemål
3 stora pressade vitlöksklyftor
Hela skalade tomater i paket.
8 skivor ost
 
Lägg skivorna av kasslern i en ugnsfast form väl smord 
Rör samman lättcremfraichen, örter o kryddor, den pressade vitlöken samt en halv paket skalade tomater.
Därefter breder du ut detta på kasslerskivorna och till sist lägger du på 1 skiva ost på var kasslerskiva!
Under tiden du gör detta så värmer du ugnen på 225* och ställer formen i mitten ca 15 min!
 
Till detta serverade jag hemmalagad potatismos o gröna ärtor från Findus!
 
Om det var gott?
Åh Yes så himla gott o smakade mer!
4 Portioner ca
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Berätta gärna vad du tyckte om du lagar rätten!
En liten ”krumeluris” i kommentarer skulle jag uppskatta👍
 
Som vanligt... Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka❤️
 
 
 
#1 - - Therese:

hej fina angel, wow vad gott det såg ut, det receptet måste jag bara prova, tack för att du delar med dig. Så svårt att veta vad man ska laga till middag, kramar i massor från Tess och Love =)

Svar: Hejsan Tess!Vad kul att du tyckte det såg gott ut, det var så gott o det tog inte lång tid att göra👍Ja jag tycker själv att vara svårt att komma på vad man ska till middag. Jag gillar att dela med mig så när du lagar de njut o berätta gärna vad du tyckte🤗Kramisar till Dig fina o lille Love med
Angelnrone