”VILKET UNDERBART BUDSKAP...!”

Tjingeling alla ni som kikar in på min mysiga blogg!
Tidigt imorse när jag gått upp, så ser jag en liten Talgoxe i finaste färger.
Den gjorde flera försök till att flyga innan den till slut satte sig att vila i en våra buskar. Den satt länge o tittade på mig iklädd sin vackra fjäderdräkt!
Fåglar brukar ju komma med budskap, så när jag läser i Solögas bok står det följande:
 
Känn tillit. Det du gör är fullkomligt rätt! Din gåva är att ha förtroende för dig själv och det du gör.
Med andra ord du kan slappna av. Du är på helt rätt spår!
Som Medial o Ljusbärare blir jag ju bara så glad när man får ett sånt vackert budskap från en liten rar Talgoxe - så härligt🙏💜
 
 
En stund senare fick jag besök av en kär vän Tess som har blivit Mamma till Love för drygt 2 månader sedan.
Jag har ju tidigare lagt ut bilder på ett litet set som jag hade virkat till honom! Lite för stort ännu, men han hade det på sig idag så fint det var på!
 
 
Tack för ert rara besök 🤗 o nya frallor.
Jag måste berätta att jag visste redan innan jag fick veta av Tess att hon var gravid, när han skulle födas o att det var en liten pojke, hårfärg  m.m. Det var fashinerande att träffa honom den första gången för några veckor sedan! Allt stämde och det var precis som om han kände igen min röst när vi sågs första gången. 
Love hade lite magknip och jag frågade Tess om jag fick försöka ta bort det. Hon ville det gärna, efteråt mådde hans lilla mage bra igen i ett par dagar så härligt att kunna hjälpa👍
 
 
Vilken härlig dag fast med mycket Andligt/medialt pockande på vår uppmärksamhet. Barn från andra sidan som stojade på ovanvåningen och ett ihållande bankande en liten stund. Det var som om någon kämpade med att ta sig ut! Och jag tror mig veta när bitarna föll på plats! Spännande som väl är så är Tess van vid att höra och märka av mina husspöken eller rättare sagt vilsna själar!
 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
 
När Tess och Love körde hem igen, så låg detta rara smycke från Nära i postlådan!
 
 
Ett handgjort smycke i form av en drömfångare, med stenar i alla chakrans färger jättefint!
 
Tack Nära bästa tidningen!
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej fina angel.
Tack för att vi fick komma igår, det var ett mysigt besök tyckte både mamma och Love =)
Ja det är häftigt hur du kunde se allt innan han var född, vilken fin gåva du har. =)
Underbart tack från mig som var så orolig både innan och under graviditet, det gav hopp och ut kom lilla Love =)
Tack för vantarna, de var så söta. =)
Kramar i massor från oss och vilket smycke liknade drömgångarna, den ser mycket speciell ut, kramar i massor

Svar: Hejsan fina vännen💜Tack för ert rara besök jättekul, synd att timmarna går så fort bara!Ja det var verkligen några mysiga timmar o jag blev så glad att se koftan som jag hade gjort åt honom lille Gullplutten att han sen gav mig ett leende värmde🤗Fina..det har varit ett nöje att få peppa o stötta er! Tänk i hela 7 år nästan💜Jag blev så glad att se lille Love i verkligheten precis så som jag såg honom med hjälp av min Mediala gåva som jag vårdar ömt🙏Vassegod f vantarna kul att du gillade dem tack! Nu har jag fortsatt på lilla Eylas tröja o mellan varven blir det lite virkade drömfångare det ska bli kul. Jag har ju redan gjort en vit stor, extra kul att göra till barn. Du ville ju beställa en men du fick ju aldrig se färgerna. Barnbarnen ska få varsin i julklapp (eller kan jag inte vänta tills dess)...Ja jag blev jätteglad för smycket i form av en drömfångare det har faktiskt hängt ovanför sängen inatt...mysigt!Det ska bli kul att ses snart igen kanske är min goa dotter ledig då med så kan vi alla ses tillsammans!Kramisar i massor till dig o lille glade Love💙💖Angel
Angelnrone