”LITE PYSSEL SOM FÅTT TIDEN ATT GÅ MOT LJUSARE TIDER...”

Tjingeling alla följare o medmänniskor!
 
Under tiden jag gått här och tyckt ”synd” om mig själv ett tag, då min hälsa inte var sig lik så passade jag på att få tiden att gå genom lite pyssel.
Det skingrar tankar o sorgsenhet och man blir så glad när man ser resultatet det värmer ens hjärta❤️
När man sedan hör Mormor I Love You o ser glädjen i barnbarnens ögon så kommer även en liten tår av Lycka som inte går att beskriva i ord❣️
 
Lite alster som jag har gjort till mitt minstaste barnbarn så glad hon blev🎀
 
 
Sedan ville hennes barbiedockor med ha lite nya kläder...🤗
 
 
Min lilla Prinsessa Världens sötaste och härligaste tösabit💗🎀🙏
 
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
 
 
 
⭐️💜💜💜💜💜⭐️
#1 - - AnneMarie Särvegård:

Kul att se lite nytt i din blogg. Och vad fina alster du gjort till barnbarnet. Just sådant pyssel ligger inte för mig, men fina e dom!

Svar: Hihi...ja jag har lite önskemål om det så jag tog mig i kragen o började så smått...😉Tack vad glad jag blir o det blev lilla sötnosen Eyla med👍💜. Nej men du är ju säkert duktig på annat som du är intresserad av 👼Kramisar o trevlig helg Angelnrone
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej fina =)
Åh vilken söt liten prinsessa, passar perfekt med söta barbiedockan du gjort och vilka fina kläder, jag önskar jag var lika duktig som dig, hihih =)
Kramar i massor och kramar söta prinsessan också

Svar: Tack rara Tess! Hihi...det är en Bunny jag har gjort o kläder till hennes Barbiedockor 😋Ja hon är en riktig lite prinsessa underbar hela hon👑💓 och jag lovar jag ska krama henne från dig imorgon 👍Kramisar till er tre med från mig Angel 👼💜
Angelnrone