”EN UNDERBAR HÄNDELSE...!”

Tjingeling eller ”Tingeling” alla goa följare🙋‍♀️
 
Jag satt här och tänkte tillbaka på lite händelser under min mediala resa. Det var för ett par år sedan, då jag o en vän skulle besöka en Hälsomässa i Klippan. Jag är ju en person som gillar att vara ute i tid och gillar inte att stressa till skillnad från vännen som skulle följa med...
Alla är vi olika, men jag ville så gärna gå på just den här mässan av en speciell orsak. Som Medial och med god Intution är det inte alltid man får saker till sig som gäller en själv! Jag hade Mediterat en stund innan jag gick till stationen för att möta upp min vän och stängt ner mina chakran. Oftast är jag som en öppen bok ändå och känner av andras mående, glädje som sorg.
Medan jag står där på perrongen och väntar, går det många människor förbi mig och jag känner av så mycket på en och samma gång. Oron över att min vän inte skulle hinna, sköljde över mig eftersom tåget snart skulle inkomma. Plötsligt när jag står där o inte visste om jag skulle ringa henne eller bara hoppas på att hon hann, då tittar jag på en vacker liten buske intill perrongen något lysande i starkt vitt ljus blandat med ”guldflingor”! Det var pyttesmå Älvor eller Devor som de kallas. De dansade i ring och hade ett mycket konstigt ljud för sig, precis som om de talade ett annat språk och så fort!  Jag var så fashinerad o hade aldrig sett nåt liknande! När jag står där och njuter av deras sällskap, glömmer jag tid och rum för en kort stund. Då tar någon mig i armen och säger förlåt jag missade bussen - vi får gå på sa min vän, jag hade inte ens hört att tåget kom! Jag berättade vad jag hade sett och hon sa att jag såg helt salig ut! En händelse som etsat sig fast för all framtid🙏
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Visste ni att Devor och Devorenergi kan ses runt en buske, träd eller blomma och förekommer ofta på platser i naturen där man mediterar. Devor är väsen som är delar av Änglasfären och som uttrycker sig via olika element. De känns och syns intuitivt via vår inre syn! De kan vara allt ifrån några cm långa... Det naturliga devamedvetandet är, att vara öppen för intryck. Älvor är i själva verket virvlar av energi...Ja jag skulle kunna berätta hur mycket som helst, men väljer att berätta om min underbara upptäckt - för underbar och vacker var den och resten av dagen med❣️
Och jag kan berätta att jag har träffat på dem vid ett tillfälle till, då jag och en annan vän mediterade utomhus i Helsingborg men skillnaden var, att de var helt lysande i guld och dansandes i ring wow🙏
 
Tyvärr kan man inte ta kort på dem och det är inte det som är meningen ju!
Tack ni rara små Älvor som visade er för mig, vilken underbar upplevelse❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka!
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina, wow vilken vacker upplevelse, jag skulle också vilja se älvor, så roligt att just du fick uppleva dessa vackra älvor.
Jag minns också meditationen, den fick mig att bli lugn. Sänder massa kramar från Tess

Svar: Tjingeling!Ja du kan tro det var verkligen en vacker upplevelse det går inte att förklara...Det kändes magiskt och jag skulle gärna stått kvar, om inte tåget hade kommit! Vad kul att du minns den ja den betydde mycket för oss båda, fast på olika vis...Jag såg det speciellt på dina axlar spänningen släppte och ögonen dina strålade bra där👍 skickar en stor varm kram💜💕👼🌞
Angelnrone