”Det har hänt mycket märkliga saker veckan som har gått...!”

Gokväll alla underbara Medmänniskor!
 
Skriver några rader om min andliga/mediala resa som jag utlovade häromdan.
 
Jag har berättat om den envise mannen med finskt ursprung från andra sidan som inte kan förklara vad han vill att jag ska hjälpa honom med - tyvärr!
Han väcker mig vid 2-3 tiden på natten, antingen viskar han mitt namn, eller så håller han ”låda” under min säng. Han tycker också om att trycka på kaffekokaren o tända lampor när jag precis har släckt dem. I torsdags morse när sambon hade gått till jobb, så hör jag någon snarka högt o länge O flåsa mig i nacken! Jag var så trött men minns att jag frågade - ska du inte jobba idag? Ingen svarar jag vänder mig o ser vad jag tror är min sambo. Men hårfärgen stämde inte in han hade kolsvart hår o sambon har lite brungrått. Det kändes märkligt han luktade inte gott alls! Precis som ”sopor”! Jag blev ju helt klarvaken o vände mig försiktigt om igen o då låg det ingen där!!!
 
Det kändes inte kul längre att ligga kvar i sängen utan jag gick upp och gjorde frukost, tände ljus o försökte få kontakt med honom men han var som bortblåst! Så jag satte mig att skriva på min bok som skulle ha kommit ut för längesedan, men som har blivit försenad av olika anledningar. Jag skrev o skrev o tittar igenom vad jag hade skrivit. Då hade mannnen kommit tillbaka o tyckte att min dator var jättekul att skriva på. När jag tittade lite mer på vad jag hade skrivit, så hade han skrivit ett eget litet stycke mitt i allt det jag hade skrivit! Det var bara det att han hade skrivit alla orden spegelvänt o med gammaldags stil! Ett personligt meddelande till mig! Men avslutade på rätt håll med - Snälla hjälp mig!
Jag satte mig i mitt Andliga rum, tände lite rökelse o ljus. Jag satte mig i den ena fåtöljen o bjöd in honom att sitta i den fåtöljen bredvid! Äntligen efter flera försök fick jag höra vad han ville ha för hjälp! Vi pratade genom tanken och till slut såg jag honom gå mot Ljuset, där väntade en äldre dam med håret i en knut i nacken, högbystad o med en lång gråaktig klänning o med ett vackert vitt förkläde. Hon sträckte ut armarna för att välkomna honom! Det vita ljuset jag brukar se när jag hjälper någon över till ljuset, var så starkt och jag kände Lycka o tårarna bara kom. Äntligen fick vi långt om länge reda ut vad han ville o varför han hade varit kvar här så länge...🙏🌟
 
I min bok kommer jag att berätta lite mer om just det besöket från andra sidan, han hade en spännande historia att berätta!
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Just Juletid kommer det en hel del vilsna själar till vårt hus från andra sidan, för att lämna budskap till nära o kära. Och jag gör så gott jag kan för att framföra dem på bästa sätt!
 
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
Häromdagen när jag satt i soffan i vardagsrummet för att meditera, får jag syn på 10 stycken fiskmåsar på en grannes tak. Den ena var så stor och den tittade rakt på mig. Sedan lyfte den o flög en runda tätt inpå fönsterrutan där jag satt och den var verkligen stor! Det där hände 3 gånger efter varandra o ögonen ville säga något kändes det som!
 
 
Visste ni att när Fiskmåsen dyker upp i ens Liv, vill den fråga om man är öppen för Andevärlden! De talar om för dig att du ska gå in i ett Meditativt tillstånd för att förmedla Budskap från Andevärlden till Mänskligheten!
Fiskmåsen kan lära dig mycket om att se, leva o vara. Den vill visa dig på att tala ur hjärtat och kommunicera med Andevärlden!
Wow... den kom verkligen lägligt! Min energi var på ”sparlåga” efter flera veckors besök av mannen som jag precis hade hjälpt över till Ljuset💜🙏
 
Ja säga vad man vill om att vara Medial, det finns ingen exakt ”arbetstid” utan plötsligt kommer det en vilsen själ på besök på natten eller på dan. Det är inget man liksom vet i förväg!
Men jag hjälper så gärna till o jag är så glad för min Gåva🙏💜
 
Nu önskar jag er alla en härlig Söndag!
Glöm inte att skicka Kärlek, då får du kärlek tillbaka!
Och speciellt i Juletid ge ett leende till någon du möter det kan göra skillnad!
Det finns så många ensamma o alla andra med som ni skulle kunna göra varma inombords o faktiskt rädda dagen för - med ett leende från Hjärtat❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟