”BESÖK AV VÅR EGNA LILLA PRINSESSA EYLA...”

Gomiddag alla underbara Medmänniskor o Följare!
 
Varmt, varmt o varmt så jättevarmt🌞
 
Själv älskar jag värmen men så här varmt o en bit till havet, så blir det olidligt!
Ibland har jag formligen fått ”bosätta” mig på friluftsbadet för att fixa värmen!
Jag har varit där själv, med Carina en av mina vänner o flera gånger med 2 av barnbarnen som är riktiga små ”fiskar i vattnet”! Ja alla 3 barnbarnen älskar att bada o simma!
För några dagar sedan lånade vi minstingen lilla Eyla 4 år o vilka mysiga dagar vi hade tillsammans💗
En spontan o öppen liten tjej o så omtänksam, rolig o genomgo liten tös 🎀
Vi valde att bada i barnpoolen på altanen så vi kunde gå in i skuggan då o då...
Tack vår Underbara lilla Eyla så mysiga dagar tillsammans med just Dig 🎀
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här är Livets efterrätt - barnbarnen det bästa som finns!
 
Jag önskar er alla som kikar in en fin fortsatt torsdag!
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka, jag vet...❤️
 
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
#1 - - Therese:

så ljuvligt att se bilder på finaste prinsessan, hon ser ut att ha rikigt roligt hemma hos mormor och morfar, så mycket kärkek. kramar i massor från Tess och Love

Svar: Hihi ja visst är hon en underbar liten Prinsessa! Ja Kärlek finns det gott om här och skojigt har vi alltid tillsammans Tack fina kramisar i massor till dig o Love
Angelnrone