"JAG HAR ETT "M" I BÅDA MINA HÄNDER.."

Gokväll alla rara följare som kikar in på min mysiga blogg!
 
Jag tänkte skriva om nåt spännande så här innan bedtime...
 🌟🌟🌟
Ikväll läste jag en spännande artikel om "M - människor"!
Jag kikade i båda mina händer och fick se att jag faktiskt har ett stort "M", i båda händerna.
 
Det är inte vanligt att vara innehavare av bokstaven "M", när den är sammansatt av Liv, Hjärta och Huvudlinjen.
Dessa "M" - människor" är ganska speciella och har stora talanger, som att kunna skilja riktigt från fel!
Alltså känner och ser när någon inte är ärlig och känner när något inte stämmer!
Kreativitet och lösningar är också förmågor, som dessa personer besitter!
Särskilt förr i tiden trodde man att "M - folk"  skulle åstadkomma stora saker i Världen!
 
Visst är det spännande att läsa händer - kiromanti!
 
 
Det är bara "Speciella" människor som har bokstaven "M" i handflatan och jag är en av dessa...!
 
 
Allt detta stämmer in på mig, jag har alltid sett rakt igenom personer som far med lögner...!
Och kreativ är jag och jag är bra på att hitta lösningar m.m.
Och med min vackra Gåva vill jag hjälpa mina Medmänniskor att också må bra!
Jag var på en helkväll med Dr Dain Heer författare...som tidningen Nära bjöd mig på!
Vi pratade efteråt och han gav mig en varm kram och skrev i boken som jag hade köpt av honom,
"Thank You for Being"  var orden han skrev till mig, han sa också att jag hade ett stort Hjärta
Hans bok heter "Var den du är o förändra Världen" 
Nu säger jag Godnatt och sov sött
Take Care och Sprid Kärlek
Angelnrone
Andlig Vägledare och Healer
med ett stort Hjärta!
🌟💜💜💜💜💜🌟 
 
                                              
#1 - - Tess:

Hej fina, wow vilket intressant inlägg, jag har själv kollat mina händer och jag kan inte tyda om det är ett M jag ser eller inte, hihi, kanske får du kolla när vi ses nästa gång.
M stämmer ju verkligen in på dig, jag kan inte mer än hålla med dig, kramar i massor fina, från Tess

Svar: Hejsan Tess! Ja det var spännande vi får ta en kik nästa gång fina👼.Tack fina, vad glad jag blir, jag kände direkt att det var liksom jag...Tack o varm stor kramis för din vackra kommentar💜
Angelnrone