”TACK MIN FINA VÄN...!”

Kära följare o Medmänniskor!
 
Jag får ta en liten kort paus från bloggen!
Jag har drabbats av en fruktansvärd inflammation och smärta i min höger axel, arm och som nu har spridit sig ut i handen😢
Har fått beskedet att vila den, just nu kan jag knappt röra mig utan att det gör ont och värken söker mig såååå😔
Så alla ni som går in på bloggen för att känna tröst och hopp vilket jag är noga med att ge, kika gärna in på mina tidigare inlägg så länge! För alla ni vet att jag är en kämpe och skam den som ger sig eller hur!
Så tills dess mina rara följare ni finns alla i mina tankar - jag kommer tillbaka så fort min smärta har gett med sig!
Och...då hoppas jag att ni alla fortsätter att följa mig, det skulle glädja mig jättemycket🙏
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Jag måste bara få berätta något vackert!
Eftersom jag har drabbats i den hand, arm och axel som jag använder mig mest av, så är det ganska mycket jag inte klarar av själv...
Och då när man minst anar det så ringer telefonen och  det var min kära barndomsvän Carina! Hon berättade att hon var på väg till mig för att pigga upp mig lite!
Så himla kul kaffet satte jag på med andra handen och Carina bjöd på underbara kakor från Scillers mumsfilibaba...
Efter att vi hade suttit och fikat och haft lite tjejsnack nån timme så erbjöd hon sig att hjälpa mig reda ut mitt midjelånga hår, som jag bara snurrat upp i en knut sista veckan! Jag är noga med mitt utseende och när man inte ens kan kamma sitt hår då känns det inte kul!
Det tog en lång stund, men Carina kämpade på med alla ”knutor” som hade bildats!
Efter några timmar med Världens finaste Vän, så kände jag mig genast mycket piggare och tårarna försvann för en liten stund. Hon hjälpte mig också att sätta på min TNS apparat som egentligen ska lindra, men det hjälper inte smärtan jag bär på just nu...😢
Kära alla jag önskar er alla att ni också omger er med fina vänner, som hjälper utan att man själv ber om det utan finns där och förstår!
 
 
Bamsekram till dig💖
 
 
Exakt så är det - Du förgyllde min dag!
 
Så kära mina följare vi ses snart igen!
Håll utkik för plötsligt dyker jag upp igen med något spännande och Tänkvärda citat🤗
Kramisar i massor🙅
 
 
#1 - - Carina Eliasson:

Kära vännen,
Vi fick äntligen en härlig pratstund o go fika,
Ovärderlig eftermiddag ❤️

Svar: Ja äntligen kära min vän !Så himla mysigt tack än en gång för ditt rara besök o hjälp med mitt hår🙏😘
Jag håller med dig finaste det var verkligen en riktigt ovärderlig eftermiddag❤️
Kramisar i massor🌟💜🌟
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej fina angel, åh vilken mysig stund ni fick tillsammans och vad snällt att hon hjälpte dig med håret, sänder massa goa karmar från Tess

Svar: Hej fina Tess!Ja det var mysigt och jättesnällt hon såg hur dålig jag är just nu o du vet ju att jag är noga med mitt utseende 😉 Massa goa kramar från mig till dig💜
Angelnrone