”MAGISKA FOTON PÅ EN O SAMMA DAG...”

Gokväll kära följare o Medmänniskor!
 
Jag kunde inte låta bli att lägga in lite magiska bilder från Minneslunden där båda mina kära föräldrar vilar...
Så vackert!
 
 
 
 
Bland ljus och vackra blommor varma tårar på min kind,
njöt jag utav tystnaden det hördes inte ens en vind.
Med vackra små citat o ljuslyktor i alla de former och färger likaså,
sågs vackra buketter i mängder av olika färger stå.
Jag la märke till ett träd med ”rynkor” på stammen så fascinerande att se,
och orberna gav sig till känna på bilden det var många - inte bara tre!
En Harmoni i Minneslunden etsade sig fast i mitt Hjärta,
men Längtan och Saknad gör ont - vilken smärta...!
Det vackra rynkiga trädet har så mycket vackert att berätta,
med dessa personliga rader får jag sätta punkt för detta...
Visst är det underbart att ha nånstans att gå när sorgen känns för tung och saknaden blir stor,
efter sina föräldrar eller kanske en syster eller bror!
Jag önskar er alla en riktigt Godnatt!
Take Care och Sprid Kärlek
 
Angelnrone
Andlig Vägledare och Healer
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Ta kontakt med de ni Älskar -
imorgon kan det vara för sent...!
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, åh blev helt rörd av din fina dikt (tårar), så fin och sann och vilka fina bilder du tagit.Sänder dig massa goa kramar från Tess

Svar: Hejsan fina!Tack snälla ja den är sann, kul du tyckte den var fin jag blev själv rörd till tårar när jag läste den den är ju skriven från mitt hjärta... Bilderna blev fina tack! Skickar en stor varm kram tillbaka till dig med 💜👼
Angelnrone