"ÄNTLIGEN KOM DE TILL LILLA BJUV SOM JAG HADE LÄNGTAT, MEN..."

 
Kära följare och Medmänniskor!
 
ÄNTLIGEN dök Postkodlotteriet upp i lilla Bjuv! Men jag fick ingen kallelse, jag har ju hoppats så under många år att de skulle "landa" här...nån gång!
Jaja...jag får väl kämpa vidare med att hoppas på att de kommer hit - igen!
Grattis till alla de som hade turen att vinna denna gången jättekul!
Tills dess får jag glädja mig åt Jackpotten som jag vann på deras sida på nätet, en summa som nästan fick mig att ramla av stolen😉👍 Tack jag blev jätteglad!
Missade Kicken med som jag har tipsat om lite mat ibland i chatten, synd! Undras om det var en alldeles speciell person med också, ja tankarna går...
 
Take Care o Sprid Kärlek
Angelnrone
Andlig Vägledare o Healer
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟

Bilden lånade jag från HD:s sida...