"MIN MAGISKA VÄRLD..."

Tjingeling alla följare och Medmänniskor!
 
Ja nu har jag kikat på Det okända och Andarna vänder tillbaka (den danska versionen)!
Och det var riktigt spännande...
För lite sedan minns ni kanske att jag berättade om ett lysande hjärta på golvet härhemma, men som jag inte kunde lägga ner här på bloggen, hur jag än försökte! Fotot hade mitt ena barnbarn tagit o han tog kortet på något helt annat - och på bilden syns ett Kärleksfyllt hjärta som dessutom lyste wow!
Så jag satte ihop ett litet collage med detta Hjärtat och lite till...
 
 
Mycket KÄRLEK..
Överst det lysande hjärtat som barnbarnet fick med på bild, det vita lilla stenhjärtat som plötsligt låg framför mina fötter när jag gick ut från undersökningen i söndags på Landskrona Lasarett...
Och den lilla vackra vita fjädern kom från ingenstans idag, när jag satt och försökte få igång vår ganska nya stationära dator! Jag kände mig ganska uppgiven (jag som är väldigt lugn av mig) efter att inte få igång den!
Telia kunde inget göra något eftersom det var "grönt" hos dem o inget fel hm... Visserligen busar Andevärlden ofta med mina elektriska prylar, men min dator gillar jag inte att de ger sig på! Telia tyckte att jag skulle kontakta deras support till en kostnad av 599kr! Så jag letade upp Microsoft support och fick kontakt med en kille som satt i ett annat land och sluta om 20 min o han lovade ringa upp mig imorgon. Han lyckades inte komma in ens via fjärrstyrning..! Då sa jag högt några väl valda ord och bad de vilsna själarna genast gå ut härifrån ochh jag lovar jag hade inte långt till tårarna! Efter att jag hade fått ur mig min frustration, så kom denna vita fjäder från "ingenstans" som ett litet - förlåt!
Jag ringde upp Microsoft igen och fick tala med en riktig Medmänniska Samuel som satt och svarade i Aten!
Han räddade min dag för han fick igång datorn efter ett tag och kunde hjälpa mig via fjärrstyrning! Tack och lov så fanns alla mina nyinlagda foton kvar och mina två böcker som jag pendlar mellan att skriva.
Jag vet inte hur många gånger jag tackade honom för hjälpen! Efter bara en stund fick jag ett jätterart mejl där han tackade för ett trevligt samtal och önskade mig en fortsatt fin "sommar"☀️
Det värmer i både hjärta och själ!
 
 
 
Denna bilden är från mitt "Altare" med en del av mina Änglar, stenar, meditationsljus och torkade rosor samt vita fjädrar.
Här får jag kraft och ny Energi.
Fotot uppe till höger, ja det tog min mobil mitt i natten där den låg på mitt nattduksbord kl 04.09! Jag öppnar den med kod, men någon av de som vistas i mitt hus från andra sidan spelade mig ett spratt!
Bilden uppe till vänster, det var en gammal bild jag såg på nätet på ett gammalt par. Jag såg något märkligt i högra hörnet strax ovanför mitten av fotot! När jag tog kort på det gamla fotot och förstorade upp det ser jag min mamma som ler emot mig, så som hon såg ut när hennes hår var nyklippt! Först tänkte jag att det bara var jag själv som såg det, men när jag visade det för 2 av mina vänner så sa de direkt att det är ju Gittan (Birgitta) hette hon!
Ja säga vad man vill om Andevärlden, men som Medial är inte den ena dagen lik den andra! Jag gillar däremot inte när de skräms för det händer... Men jag är tacksam för min värdefulla gåva, speciellt när jag tänker på alla mejl/sms och vackra kort från Medmänniskor som jag har hjälpt! Alla människor behöver bekräftelse, så även vi som är Mediala en "leasa för Själen" Tack🙏
Nej nu säger jag godnatt 
sov sött och dröm vackra drömmar
Take Care och Sprid Kärlek
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, verkligen tecken från andevärlden med både hjärtat så lyser, hjärtstenen och fjädern, så glad jag blev att datorn äntligen fungerar igen =)
Sänder massa goa kramar från Tess

Svar: Tjingeling kära Tess! Ja så mycket vackra tecken på så kort tid det värmer hjärtat! Kul att det äntligen gick att lägga ut det lysande vackra hjärtat äntligen! Ja den datorn....men äntligen löste det sig med lite hjälp! tack för att du hjälpte lägga ner mina foton innan den började krångla Kramelikram
Angelnrone