”ÄNGLAR FINNS - jag vet...!”

 
Godnatt alla underbara Medmänniskor😴😴
 
Vi har haft problem med vår stationära dator ett tag från o till. Så ringde jag Microsoft som alltid är så hjälpsamma. Första gången kom jag i kontakt med en kille som inte var insatt i svenskan alls, så istället för att hjälpa mig så gjorde han allt annat än det jag behövde hjälp med. Efter att vi lagt på luren, kom vi inte ens ut på datorn?? Först slog mig tanken, att det kanske var mina busiga husspöken, för de brukar hitta på hyss lite då och då! Så häromdagen ringde jag Microsoft igen och fick tag i en jätteduktig kille som satt i Polen o svarade. han hade bott i Sverige o han förstod direkt vad jag behövde hjälp med 👍! Som han kämpade med datorn i säkert 1,5 timme, fast att hans arbetstid var över för länge sedan 👏🌹Han var lugn o sansad o förklarade sådant som jag inte förstod.
 
 
 
Jag hade fått kontakt med en riktig Jordängel, med samma syfte som mig att hjälpa andra🙏😇
Stort Tack Norbert - vilken service Du är guld värd! Vilket tålamod! Ta hand om dig o Lycka till i det nya landet!
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka ❤️

🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, vilken tur att det löste sig med datorn till slut, det finns verkligen som du säger jordänglar, du är dessutom själv en av dem 💜🤩😍
Sänder dig massa god kramar från Tess