”EN HELG DÄR GLÄDJEN TOG ÖVER RÄDSLAN...!”

Gokväll kära Medmänniskor!
Ja i lördags åkte vi till Ängelholms sjukhus för att jag hade blivit kallad till CT - röntgen. Ju närmre det kom desto oroligare blev jag, eftersom jag inte gillar trånga utrymmen! Jag visste att de skulle spruta in något i blodbanorna och jag hade faktiskt drömt mardrömmar om själva röntgen! 
Med hjälp av underbara o förstående Sjuksköterskor, så var det inte så farligt! När jag sedan fick se att det inte var den där hemska MR som jag hade gjort tidigare, utan en stor båge alldeles ny och med en stor öppning, ja då kände jag bara - det fixar jag ju lätt👍
Efteråt fick jag sitta i väntrummet 30 min för att de skulle se min reaktion på det som de hade sprutat in. Så när halvtimmen hade gått, så åkte vi till Helsingborg o käkade lite mat😋
TACK det goa gänget på Rum CT i Ängelholm! Underbara ni alla 4!
 
👩‍🔬👨🏼‍🔬👩‍🔬👩‍🔬
 
När vi var på väg hem till lilla Bjuv ringde vår lilla Prinsessa 👸o ville komma till ”Mormors hus”!
O det fick hon så gärna, men eftersom jag var ganska trött så bestämde vi att hämta vår lilla Älskling på söndagen🎀💗🎀
Plötsligt kommer sms och lilla Eyla hade läst in ett meddelande ”I Love You Mormor I Love You so much!”❤️
Åh Hjärtat vad Mormor blev glad man smälter liksom och jag måste ju medge att det kom en liten Lyckotår❣️
 
På söndagen kom så vår lilla Prinsessa alltid så glad o go och den där känslan när jag ringer på dörren för att hämta henne, är ju speciell❣️Hon kommer springandes o så hör man ”Mamma mormor kommer”! Och sist skulle kompisen Bobby också vara med i en kram😃
 
 
Lika som bär Eyla och...
 
 
Mamma i samma ålder 💞
 
 
Lika som bär Mor o Dotter ❤️❤️
 
Mina underbara töser ❣️
Så från lördagens oro - till söndagens Glädje vill jag avsluta med några tänkvärda ord!
 
 
Glöm inte sprida Kärlek o du får Kärlek tillbaka - jag vet ❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Therese:

Hej fina angel.
Är så glad allt gick bra på röntgen, du är så himla duktig. Så underbart vackert foto på dig och prinsessan. Din dotter och Eyla är verkligen lika varandra, så söta med deras långa hår.
Sänder er massa goa kramar. Från Tess

Svar: Hej fina Tess! Tack vad gulligt av dig vännen! Nog var jag allt stolt efteråt, nu väntar jag bara på svaret känns drygt! Ja tack jag kände mig verkligen Älskad i denna varma gruppkram Bobby ville ju också vara med på ett hörn 👍😉 Visst är de lika som bär Eyla är vår LillEmy så glad jag blir, tack så mycket ja deras hår är så vackert! Massa kramar skickar jag till dig med fina💜
Angelnrone