”IDAG SÖNDAG ÄR DET EXAKT 34 ÅR SEDAN...!”

Godnatt alla följare o Medmänniskor🌟
 
Idag Trettondagen för 34 år sedan döptes en liten söt flicka till Emily Victoria i Väsby vackra vita kyrka i Höganäs🙏
Min Älskade Dotter som trollband mig från första dagen hon såg Världens ljus den 22/11 1984 💞
Så många år jag o hennes pappa hade längtat efter denna vår så underbara Dotter❣️
Hon har inte bara gjort mig till en Lycklig Mamma, utan till en Lycklig Mormor åt 3 rediga Solstrålar och alla förgyller de mitt Liv!
Vad skulle jag gjort utan alla Er - Ni betyder Allt❣️
 
 
Tack min Älskade Dotter med Familj för att just Ni finns i mitt Liv❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Jag är Tacksam för Livet 🙏
 
Sprid Kärlek o Ni får Kärlek tillbaka❣️
Glöm inte att ge någon det där lilla rara leendet inifrån till någon som så väl behöver det❣️
Det kan rädda någons dag o göra skillnad❣️
Take Care 
 
 
 
En ljusbärare o Andlig Vägledare
med ett Stort ❤️
Sov sött o dröm vackra drömmar...