”ÄNGLANUMMER 1313...”

 
 
Hejsan alla goa Medmänniskor o följare!
 
Ja ni har säkert sett samma klockslag lite då o då!
Jag har en lång tid sett 11.22, eller på nåt annat ställe - men de senaste dagarna har jag sett klockslaget 13.13 samt i olika konstellationer...
Spännande med budskapen som hör till de olika klockslagen🙏
 
Änglanummer 1313 talar om att Mästarna hjälper mig att manifestera mina önskningar o hjälper mig hitta fred, klarhet och kärlek inom optimismen, entusiasm, kommunikation, kreativitet o expansion på alla nivåer.
Det är en indikation ifrån mina Änglar att även Mästarna jobbar med mig så att jag kan göra de klokaste valen!
De vill att jag ska expandera o utveckla min personliga andlighet på nya spännande sätt o leta efter möjligheter o att kreativt uttrycka mig själv från hjärtat!
De vill att jag använder mina naturliga intressen, talanger o personlighet för att ge glädje o upplyftning till andra.
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
1313 är ett budskap från Änglarna att den starka kopplingen jag har till dem o de uppstigna Mästarna hjälper mig att hålla mig positiv, ljus o optimistisk i mitt Liv!
Jag ska vara uppmärksam på min Intution o inre visdom när jag är Änglalt guidad mot nästa steg längs min väg. Jag ska lita på meddelandena o uppmaningarna o vidta positiva åtgärder med förtroende o entusiasm!
 
Kort o gott så omges jag av kärleksfulla o positiva energier! De vill att det är dags för mig att leva mina sanningar o uttrycka
 mig själv med tydlighet, syfte o Kärlek o vara ett Positivt Ljus för andra!
 
Jag är så tacksam för detta spännande budskap🙏
 
 
Sprid Kärlek o Du får Kärlek tillbaka
jag vet...!
God Natt o sov så gott 💜
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel. vilket fint änglanummer som verkar stämma in på dig perfekt =)
Sänder dig massa kramar =)

Svar: Hej rara Tess!Ja visst var det ett vackert budskap!
Tack fina du vad härligt att höra det värmer mitt hjärta!
Skickar en massa kramisar till dig med o till Love:)
Angelnrone