”YTTERLIGARE EN TAVLA I VEDIC ART...!”

Tjingeling alla härliga Medmänniskor!
Idag har jag satsat lite tid på mig själv och hämtat lite ny energi🙏
 
🌾🥀🌾    🌱🌹🌿
Efter en nyttig frukost o en stor mugg med kaffe o tända ljus, mediterade jag en lång stund och öppnade upp!
Sedan plockade jag fram min konstnärsväska o en tom vit målarduk...
Så här kom min nya varma tavla till, som jag målade i Vedic Art! Alltid lika spännande vad det blir för man målar ju från sitt inre och som var vidöppet efter meditationen.
 
 
 
 
 
 
Ja den fick namnet ”Kärleken till Livet”! Ju mer jag tittar på den känner jag värmen i tavlan i hela kroppen🌹
Tänk att man kan måla nåt så vackert och levande med hjälp av en svamp, som man rengör grytor med... fantastiskt🙏
Jag kände mig så Älskad o varm i hela kroppen o jag fylldes av ny energi igen😇
Hoppas att ni också känner värmen från min tavla o känner det där lilla ”pirret” i kropp o själ ❤️
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka❣️
 
Nu har vi precis avnjutit en härlig middag! Kötfärslimpa med katrinplommon, gräddsås med tillbehör, jättegott så nu är man mätt o belåten också!
Underbara dag TACK🙏😇
 
🌟💜💜💜💜💜🌟