”UNDERBAR HELG O LITE ANDLIGT...”

Gomiddag alla härliga Medmänniskor!
Vilka vackra dagar trots att det faktiskt är - höst!
Soligt o varmt man blir bara så varm i hjärta o själ 🌞🙏
 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
 
Vi hade nöjet att få låna ett av våra Älskade små barnbarn ❤️❤️❤️ i helgen. Lördagen började med lite shopping på Väla, så mycket söta och ovanliga kläder vi hittade till vår lilla Prinsessa 👸
Det var nästan som Julafton att få gå där o handla lite tillsammans...❣️
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken härlig helg Lördag o söndag
 
👍🌞👸🎀💖
 
På söndagseftermiddagen var det dags för lilla Eyla att åka hem till Mamma o Pappa o bröderna!
Men innan dess var det dags att mata ankorna i Bjuv!
 
 
Tack Underbara söta för 2 härliga dagar tillsammans med dig 👸😍😘
Igår ville Eyla visa upp sin Unicornklänning o diadem för alla sina små vänner på dagis, gissa om hon var lycklig 👸
 
 
 Åh jag smälter så söt....❣️
 
🌸🌞🌸
 
Igår kände jag igen en doft, en hand som klappade mig varsamt på kinden! Doften av min Älskade lilla Mamma, jag har fått lite olika tecken då o då ifrån Andevärlden. Tankar som kommer o går i mitt huvud, som är svårt att bara lägga åt sidan! 
Jag tänkte nog högt för jag fick svar direkt, ja direkt! Det kan ibland vara svårt för oss som är Mediala att få svar på det som rör oss själva. Mamsen satt länge bredvid mig i soffan o vi talade med varandra genom tanken och lite annat..
Tack för att du kom hjärtat jag saknar dig så🙏
En del av mina tankar kunde jag släppa...åtminstone lite grann.
🌸🌞🌸
Idag för en timme sedan fick jag besök av liten Gråsparv som flög inpå fönsterna i vardagsrummet! Strax därpå flög den upp på taket, för att i nästa stund sätta sig på en av våra spröjsar på fönstret och tittade länge o väl på mig helt stilla. Känslan i kroppen går inte att beskriva!
Så vackert budskap den kom med wow!
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
”Följ ditt hjärtas väg. En uppenbarelse om Livsmål o vad du bör inrikta dig på vad som kommer! 
Ett avgörande vägval i ditt Liv är i antågande!
Se till att du får det du behöver.
Min gåva till dig är att känna dig betydelsefull.
Här handlar det om att inte nöja sig med det näst bästa. Du är värd mera!”
 
🌸🌞🌸
 
Jag är tacksam för Livet o min unika Gåva💜🙏
Trevlig fortsatt dag!