”EN UNDERBAR DAG O EN UNDERBAR BEKRÄFTELSE”

Tjingelingis alla goa Medmänniskor❣️
 
Igår var en fantastisk dag på många sätt o vis!
Dimmigt till en början men när jag skulle iväg då kom solen🌞som på beställning🙏
Jag skulle till min rara o duktiga Sjukgymnast i Helsingborg - Sundets pärla!
Jag fick värme, laserbehandling, massage o blev omplåstrad på både rygg o armar! 
O jag blev så glad när jag fick höra av sjukgymnasten, att det hade gått åt rätt håll på ganska kort tid efter hennes väninnas olyckshändelse! Tack vilken bekräftelse jag fick efter allt jag hade gjort för denna för mig så okända kvinna🙏😇
Håret reste sig på armarna o jag kände en sådan värme i hela min kropp❤️
Efteråt skulle jag träffa en fin vän till mig Tess, som jag träffade för 7 år sedan o har fått vara ”en del av hennes liv” o hjälpa med min mediala gåva🙏
Hon o lille sonen Love 3 månader drygt väntade på mig utanför! Vi gick sedan o fikade på ”Aldas cafe’” i Helsingborg!  De har stans godaste baguetter med tonfiskröra mums så himmelskt goda👍
Mysig energi i hela cafee’t o man skulle lätt kunna sitta kvar där länge!
Klockan närmade sig 17.00 o vi promenerade upp till Stattena o Hemköp! Sambon skulle hämta mig eftersom jag för tillfället har ganska svårt att gå ”suck”!
Det blev inget hemmalagat idag, utan det blev lite grillat från Hemköp...
Strax innan sambon kom, sa Tess att hon hade en present till mig som hon visste att jag gillar!
 
 
Stor varm kramis o Tack fina vännen❣️
Så vacker Ängel som håller ett Hjärta o med text på ”Always beautiful” wow så vackert🙏
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
Bilden är min egen o får ej kopieras!
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka❤️
 
 
#1 - - Therese:

Hej finaste angel. vad kul det var att få träffa dig, vi hade så himla mysigt. Love strålade också av glädje, tack för vår mysa stund.
Ja det är underbart att du fick bekräftelse från sjukgymnasten hur duktig du är som medial, så kul att höra.
Åh vilken fin ängel, så glad att du blev glad för den.
Sänder dig massa stora kramar, från Tess och Love

Svar: Hejsan Tessis!Tack ja det var det verkligen några mysiga timmar tillsammans med dig o Love! Visst blir man glad när får den där bekräftelsen på något som man älskar att göra - hjälpa människor:) Ja den söta Ängeln har fått sin plats bredvid två vackra växter som jag har fått av min dotter det blev så vackert i det fönstret...varmt o mysigt!Stor varm kram till dig o lille Lovisen trevlig fortsatt måndag
Angelnrone