”IDAG FYLLER VÄRLDENS UNDERBARASTE DOTTER 34 ÅR”!

Gomiddag Bloggen!
 
Idag för 34 år sedan blev jag Världens Lyckligaste Mamma🙏💜
Då födde jag en mycket efterlängtad Dotter❣️
Idag sitter jag o tänker, Gud vad tiden har gått fort...
Jag är Tacksam för Livet, men allra mest för min Dotter❣️ En riktig kämpe, en underbar Dotter, Mamma, Hustru, Medmänniska, Vän ja och mycket mycket mer❣️
Du är min stora Idol min Kära❤️
Tack för allt vackert Du har gett mig genom åren och Tack för att Du har gjort mig inte bara till en Lycklig Mamma utan även till en Lycklig Mormor❤️💚💚💖
 
Jag Älskar Dig mest i hela Världen🌹
 
 
 
Vi Önskar Dig en Underbar Födelsedag❣️
Du är värd endast det bästa rara Emy💌
Hipp hipp Hurra Hurra Hurra
Vi ses senare idag👍🌞💝🎁🎉🎈🥇🎂
 
Då kommer Tomas o Jag - Mamma👍
Kramisar i massor
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Ps. Ska bli kul att få se nya familjemedlemmen också Ds.
Till alla som kikar in - Sprid Kärlek o du får kärlek tillbaka - jag vet❤️
 
 
#1 - - Therese:

Hej angel.
Jag har ju redan grattat din dotter men ville bara skriva hur fin din dotter var på bilden =)
Kramar i massor från Tess

Svar: Hej fina!Ja det har du tack så mycket, ja hon det finaste jag har 💜! Vacker både på insidan och utsidan! Hon har ett hjärta av guld 🌹
Kramar i massor till dig med o lille Love
Angelnrone