”SÅ VACKERT O SÅ SANT...!”

Gomiddag alla goa följare o Medmänniskor 🙏
 
Nu blir det bara ljusare o ljusare o snart är Sommaren här på riktigt🌞
Snart fyller jag år igen o då tänker jag speciellt på mina underbara föräldrar som tyvärr inte finns ibland oss längre. Jag vet att de båda finns med oss på många olika vis Jag får ofta besök av min lilla Mamma som kommer då  saknaden efter dem blir för stor ❤️❤️
Far lärde mig allt som fortfarande sitter i att koppla en lampa o att tapetsera samt mycket mer. Mamma var den som man kunde luta sig mot när saker inte alltid blev som man hade tänkt. Hon var en ”klippa” o en mästare på att trösta och finnas där för oss alla i alla lägen!
Varje år jag har fyllt år plockade de Liljekonvaljer till mig från skogen intill där de bodde, så det har liksom blivit ”min favvisblomma”!
Idag läste jag något vackert som rara Kristin Kaspersen fått av allas vår saknade artist o Medmänniska Lill-Babs❤️
Orden hon skrivit till sin dotter berörde mig djupt för något liknande sa min kära Mamma till mig med. Som person har jag mycket gemensamt med just Kristin Kaspersen...
Vila i Frid kära Mamma o Far
samt Lill-Babs som var mina föräldrars stora idol!
Jag o min lillasyster ”Sundspärlorna” som vi kallades sjöng flera av Lill-Babs låtar när vi hade spelningar.
 
Jag hoppas att det är ok för Kristin, att jag vidarebefordrar dessa så fina o sanna ord på min blogg🙏
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
Några väl väl valda ord som många borde ta till sig o ta lärdom av...
 
Sprid KÄRLEK o du får KÄRLEK tillbaka❣️
 
Jag saknar er så Mamma o Far❤️❤️