”GRATTIS PÅ MORS DAG LILLA MAMMA MIN ALLDELES EGNA ÄNGEL...!”

Jag önskar er alla goa Mammor på Mors dag - vår dag🌹 en härlig dag!
Själv blev jag firad av min underbara  Dotter Emily❤️ på morgonen tack min vackra dotter❣️
 
Min lilla Mamma finns i himlen sedan något år tillbaka, men har en stor plats i mitt Hjärta och kommer Alltid att ha det❣️
  
Så idag känns det i hjärtat, en saknad o många varma minnen dyker upp så klart!
Min lilla Mamma var en riktigt stark och godhjärtad Mamma❤️ Hon fanns där alltid för oss barn o barnbarn o vår lille Far som var sjuk i MS...
Ja jag har så många Lyckliga minnen av just Mamsen🙏
Tack för att just du är min goa Mamma, men jag önskar att du fortfarande var i Livet o fick uppleva allt det kärleksfulla o vackra tillsammans med mig o Emy o hennes rara lilla familj du fick ju aldrig träffa lilltjejen Eyla så sorgligt för hon ger oss många glada skratt o glädje precis som Liam o Viggo som du hann träffa❤️❤️❤️
 
Tack lilla söta Mor för alla fina år tillsammans🙏
Din Ea-Lea
 
 
 
 
Jag Älskar Dig så mycket
och
saknar Dig enormt mycket!
 
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka
det gjorde du Mamsen❣️
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, först vill jag bara gratta dig på morsdag, du är en fantastiskt mamma.
Nästa år kommer jag också få bli firad =)) hihihi
Sänder dig massa kramar och även din fantastiska mamma på andra sidan , förstår att saknaden är stor , kram finaste

Svar: Åh men du är ju för söt tack🤗 rörd jag blir o glad🤗 Ja då får du fira din första Mors dag så roligt äntligen det är du värd🙏🌹 Tack för varma kramar till mig o Mamsen på andra sidan. Ja saknaden är extra stor just på Mors Dag du har ett ❤️ Av guld fina! Jag skickar massor med kramar tillbaka🙅‍♀️🙋‍♀️
Angelnrone