”ÄNTLIGEN FICK JAG PLANTERAT DET MESTA...”

Tjingeling alla goa följare o Medmänniskor🙋‍♀️
 
Igår var det lugnt, så jag passade på att plantera det mesta... Men det var lugnet före stormen! Imorse kom byggfirman till nya grannen igen innan man ens stigit upp! Jag skulle ju varken larmat eller skrikit så att grannarna fått sin sömn fördärvad!
Det är ok att bygga till o renovera det bryr jag mig inte om, men om man vill hålla sig vän med sina grannar, så hör det till att man knackar på o berättar att vi kommer kanske larma lite o hoppas det är ok?! Då har man åtminstone chans att be de komma efter 08.00 o inte 06.20!!
 
Bygger man så måste man be om bygglov, vi byggde till vårt förråd o ansökte om bygglov o frågade även grannen om lov! Exakt som man ska göra för att behålla grannsämjan.
I alla fall fick jag planterat det mesta igår o ska ta resten ikväll.
 
Så här fint blev det🌞
 
 
 
 
 
 
Jag är sååå nöjd med det👍🌞
 
Jag önskar alla mina goa följare en fin fortsatt dag❣️
Glöm inte sprida KÄRLEK då får du KÄRLEK tillbaka❤️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟