”MEN VAD HÄNDER...?”

Hejsan alla goa Medmänniskor o följare...
 
Idag lyste rabatter i lila vackra nyanser,
men våren försvann o snön gav oss inte varmare ”chanser”!
Vad händer egentligen i vårt avlånga land,
jag längtar så till våren o sommarens sand🌞
Men får man tro vädergudarna så kommer det mera snö,
då hoppas jag verkligen att det snabbt därefter blir tö!
Mina vackra små lila blommor står där utan strumpor o skor,
under snön utanför huset där vi bor...
 
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek
⭐️💜💜💜💜💜⭐️
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel.
Jag håller verkligen med dig, vart är våren på väg, fick en chock igår när man kom till bilen från jobb och det var snö överallt, nu ber vi till vädergudarna att våren är på väg. kramar i i massor från Tess

Svar: Hejsan Fina!Ja nu får det verkligen bli lite vår och sen snabbt övergå till sol och värme 🌞 På förmiddagen njöt jag av alla blommor som hade kommit upp i lila nyanser (min färg) o bara nån timme efter låg de under ett vitt täcke...Absolut fina ber vi till vädergudarna Kramar i massor Angelnrone👼💜
Angelnrone