”BÖRJAR LÄNGTA EFTER MIN VARMA BLOGG...”

 
Hejsan alla goa Följare o Medmänniskor!
 
Tyvärr har min hälsa inte varit så bra en längre tid och lusten för att blogga lade sig i ”viloläge”
Men jag är på G så sakteliga!
Tack snälla alla för att ni är inne o kikar efter mig och tack alla rara Medmänniskor för samtal, brev, mejl o besök! Det värmer mitt hjärta💜
 
Ikväll tog jag den här vackra bilden från min altan, alla mina älsklingsfärger vilken värme wow...
Så med detta vackra foto med Tänkvärda Ord, vill jag visa min Tacksamhet och Välkomna er in igen på min vackra blogg🙏😇💜
 
Sprid Kärlek och Omtanke
Angelnrone
 
 
 
#1 - - AnneMarie Särvegård:

Så vacker bild. Man kan nästan SE änglar som kommer flygande.......!

Svar: Tack så mycket fina💜Ja kul att du ser dem med flera stycken underbara Änglar wow så vackra! Kramisar Angelnrone 👼
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej fina hjärtat, åh vad skoj att ha dig tillbaka =)
Ser fram emot att läsa dina fina blogginlägg igen =)
och vilken vacker himmelfoto =) kramar i massor från Tess

Svar: Hejsan hjärtat! Tack så mycket det var härligt att höra😇 vad glad jag blir!Det värmer mitt💜 Ja det ser ut som Änglarna följer mig och vill vara med på bild 👼👼 Trevlig söndag Kramisar i massor till dig med /Angel natti natti😴🐑🐑🐑🐑
Angelnrone