”TITTA VILKEN VACKER ÄNGEL JAG FICK IDAG...”

Tjingeling alla rara Själar som kikar in på min blogg❣️
 
Idag när jag går här o förbereder för ett Finbesök, lille Viggo kommer o stannar hos Mormor och Morfar i drygt 1 vecka så underbart det ska bli❣️ Tänk att få mysa ihop så många dagar med någon som berör ens ❤️ så...Det är mellanbarnbarnet och alla tre är mina små Älsklingar o har givetvis berört mitt ❤️ så klart❣️
 
Medan jag går här o pysslar kommer posten med ett litet paket till mig!
I paketet ligger denna rara lilla Ängel med ett underbart Budskap så fin❣️
 
Stort Tack kära Ann-Marie, du vet verkligen vad jag gillar...Änglar!
Vet du vad... Du är också en av dom!
Kramisar i massor
 
Nu ska vi snart hämta vår lille Prins❣️
 
Så därför önskar jag er alla som kikar in, en fin fortsatt kväll.
Glöm inte sprida Kärlek, då får du Kärlek tillbaka❤️
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - AnneMarie Särvegård:

God morgon!
Ja, ett stort hjärta har du, och inte många finns med så mycket godhet och omtanke om alla andra, och sätta sig själv sist!
Kramisar

Svar: Godmorgon min fina vän!Åh men du är ju för söt, tack snälla för dina värmande ord! Vad glad jag blir:)
Stor Kram finaste jag önskar dig en fin fortsatt dag!
Angelnrone

#2 - - Therese:

Hej fina. åh vilken fin ängel, texten stämmer ju även perfekt in på dig. Du är verkligen en sann ängel, sänder massa goa kramar och hoppas du har det super mysigt med prisen =)
kramar

Svar: Tack raraste vännen jag blir rörd😘Ja den är så söt! Skickar Kärlekskramisar tillbaka ja du kan tro att jag o min lille prins har skojigt❣️Viggo är ju en liten ”fisk” i vattnet han o jag var på friluftsbadet här i Bjuv igår! Sicken färg vi fick båda ojoj ☀️🙋‍♀️🙅‍♀️
Angelnrone