”GRATTIS EMY O CALLE PÅ ER 10-ÅRIGA BRÖLLOPSDAG”!

Tjingeling alla rara Medmänniskor o följare som kikar in på min mysiga blogg💜
 
Idag vill jag passa på att GRATTA min underbara Dotter Emily o min fina Svärson Calle, på deras 10-åriga Bröllopsdag❤️❤️
 
 
 
 
Vi önskar er båda Turturduvor en underbar Bröllopsresa i Grekland💘Det är ni värda mina Underbara 2❣️
Härhemma har vi så kuligt o mysigt tillsammans med Era små Prinsar o er lilla Prinsessa❤️❤️❤️
 
Massor med Grattispussar
och
Kärlekskramisar
från oss ALLA
 
😍☀️💘💌🎉💝🎁🎈🎂😎
 
 
 ☀️💜💜💜💜💜☀️
#1 - - Tess:

Hej fina.
Åh vilket vackert par, jag önskar också kärleksparet en underbart bröllopsresa. =)
kramar i massor till er alla från mig. =)

Svar: Hejsan min fina vän!Tack viss är de ett vackert par, jag skickade iväg en rar hälsning från dig tack än en gång! Ja de bor så vackert ett riktigt romantiskt ställe lugnt och mysigt o så vackert❣️
Jag sänder en stor varm kram till er med💜
Angelnrone