”FLITENS LÅGA HAR BRUNNIT EN TID NU...”

Tjingeling alla goa följare o Medmänniskor🙋‍♀️
 
Ja nu har ju värmen funnits i vardagen väldigt länge, men kan bli väldigt påfrestande (33*igår) om man inte har tillgång till bad (utomhus alltså)...
Så jag har satt mig inomhus o med stora fläkten på och virkat lite kul saker,  att arbeta med händerna betyder ju mycket för mig!
 
 
 
En liten söt Elefant till Barnbarnens lilla Kusin...
 
 
 
En liten söt Bläckfisk till barnvagn.
 
 
En tillhörande Babykofta med handgjorda blomknappar o små Babysandaler i form av en fisk...!
Detta ligger o väntar på en av mina fina vänner som ska bli Mamma för första gången på min Fars födelsedag...
Spännande eftersom jag har varit ett stöd hela vägen genom hennes efterlängtade graviditet o jag känner igen allt det här med Längtan efter ett barn o jag blev ju mamma till en helt underbar Dotter 22/11 1984 så jag vet o förstår känslan...När man sen blir Mormor till 3 underbara barnbarn då är ju lyckan total❣️
 
Jag önskar er alla som kikar in en fin somrig söndag☀️
Vi ska snart hämta vårt ena solsken o mysa tillsammans med❣️
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka!
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej vackraste angel.
Åh jag blir så varm i hjärtat av att se allt fint du gör, de är verkligen gjorda med kärlek.
Längtar tills allt kommer till användning. =)
Ja du har varit en underbart stöd hela resan, tack för hoppet, ljuset och kärlek du strålar ut. massa kärlekskramar från Tess

Svar: Hejsan fina vännen!Tack så glad jag blir💜 ja jag gör allt jag gör med Kärlek fina! Ja det ska bli så kul att få se det på så spännande! Tack det känns skönt att höra, det värmer mitt hjärta! Tessis det är ju det jag brinner för att finnas där, ge hopp, ljus och Kärlek att få hjälpa betyder mycket för mig 💕Massa Kärlekskramisar tillbaka till dig hjärtat! Duktiga du👼
Angelnrone