”IDAG FYLLER VÅR LILLA PRINSESSA EYLA 4 ÅR”!

GRATTIS LILLA EYLA PÅ DIN 4 - ÅRSDAG💌🌹❤️
 
 
 
 
 
 
Till Eyla!
 
Lilla underbara tös tänk att du idag alleredan fyller 4 År 🎈🎁🎉
Jag tycker inte det var längesedan du föddes min kära, det känns nästan som ”igår”!
Söt och duktig och alltid lika sprudlandes glad,
vi är många som vill fira Dig med massor av paketer med blommor o med blad🍀🌹🍀
Idag ska vi kramas och i helgen likaså,
öppna paketer, äta tårta och mysa också 🎀💗🤗
 
Vi ses imorgon Mormors o Morfars lilla Hjärta 💝
 
Elsa o Anna Kramisar i massor med mycket Kärlek
❤️❤️❤️❤️
Love You so much❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Jag hade med mig en söt tårta och en liten kass med blommor 1 ros för varje år o en liten Ängel... så klart 🎀
Riktiga kalaset ska vara på lördag men Mormor ville titta förbi på ett ”kortisbesök” och hon blev jätteglad   💗
Stora presenten kommer på lördag🎁
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej vännen. Åh stort grattis till världens sötaste prinsessa, tårtan såg magiskt ut =) mums =)
Kan tänka mig att hon strålade igår när hon fick öppna sina paket, älskade tös =)
Kramar i massor finaste angel =)

Svar: Hejsan vännen!Tack ja det var en liten förpresent kalaset var på lördagen när dottern min var ledig och då blev det en jättegod tårta med o mysigt dukat... Ja hon blev verkligen glad för
sin Askungeklänning hon e ju en liten Prinsessa👑 Hon fick så fina presenter alla prinsessorna i Barbie! O en fin Barbie cykel av mamma o pappa o hon älskar att cykla 👒
Kramisar i massor till dig med 💜👼
Angelnrone