”EN VACKER PRESENT”!

Godkväll eller natt....!
 
Jag måste bara visa den vackra presenten som vi har överlämnat idag, till min Vackra Dotter o hennes Man. 
De kom hem imorse efter en underbar resa från Kreta där de firade sin 10:e Bröllopsdag❤️❤️
Farmor o Farfar och Mormor o Morfar
har haft glädjen att få låna deras små sötnosar!
 
Så idag överlämnade vi denna vackra Silverlykta från Rofa
Design!
Jag rekommenderar de varmt👍
Ett Toppenföretag som sätter personlig prägel på olika presenter!
Som till brudpar, barndop o heminredning m.m.
Tack rara Helena på Rofa Design för jättefint arbete o snabb leverans som var väl inpackad! 
 
Stor Kram vi återkommer!
 
 
 
Nu är den Underbara lyktan på plats sååå fin!
Om ni vill ha minnesvärda presenter vid speciella tillfällen, ta en titt på ROFA DESIGNS sida! Det finns massor att välja mellan. Personalen är så vänliga själv hade jag kontakt med rara Helena! Tack kära du vilken klippa! 2 dagar efter beställningen så var den framme hos mig, vilken service!
 
 

Vilket välgjort arbete, kul att få ge bort nåt så vackert!
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Glöm inte att sprida Kärlek o du får Kärlek tillbaka🌹
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel. wow vilken fin lycka till det vackra bröllipsparet, vilken din gåva på deras dag som de vackert ser tillbaka på =)
Sänder massa goa kärlekskramar till er alla .från Tess

Svar: Hej raraste Tess!Tack ja den är jättevacker o de blev jätteglada💜Ett minne för Livet precis som du skriver att minnas tillbaka på alla år framöver💮
Sänder en massa Kramisar till dig med finaste vännen lovar hälsa min dotter o svärson🌞
Angelnrone

#2 - - Rofa Design / Helén:

Hej Eva-Lena, tack snälla för dina fina ord. Det värmer verkligen. Så fint det blev med lyktan och texten som du och dina barnbarn önskade på den :-) Härligt att höra att det blev en så uppskattad present! Önskar dig och din familj en fin dag och en härlig sommar! Hälsningar Helén, Rofa Design

Svar: Hejsan rara Helen!Kul att höra det är skrivet från hjärtat! Ja tack än en gång det blev verkligen en lyckad och vacker present och ett minne för Livet! Jag blev så glad att Du tyckte att min sida var jättefin tack så mycket.Tack snälla du jag önskar Dig o Rofa Design en fin och härlig sommar! Vi återkommer och jag har fått många mejl om hur de kan nå er kul.
Kramar till Dig Helen för ditt trevliga och hjälpsamma sätt / Angelnrone - Eva-Lena
Angelnrone

#3 - - Radica:

Hej. Jag är så tacksam att jag fick träffa Eva-lena, nu har jag känt dig i några år och är så glad att jag har dig, käns som att du är en familjemedlem. du har hjälpt mig så mycket , du är alltid så snäll och hjälpsam. jag, min syster och min son tycker om dig jättemycket, fick några gånger hjälp av att rensa hemmet och alltid effektivt, får alltid fina råd vilket jag har följt och allt löste sig till slut med din hjälp. Du har så fina ord och ger så mycket positivt och bra energi att jag hade utan problem kunnat lyssna på dig i timmar. tack så mycket att du finns för mig när jag behöver det som mest, du är så fin, du är verkligen en ängel. mycket kramar från mig och min son vi tycker om dig jättemycket

Svar: Hejsan rara Radica!Förlåt för sent svar. Tack fina du för en lång o vacker kommentar🙏Det känns härligt att höra allt det vackra du skriver, jag blev rörd. Skönt att det är lugnt o härligt hos er o med ny mer kärleksfull energi, det är ju så det ska vara!Man känner sig verkligen som en ”familjemedlem” när man är hos er. Jag tycker om dig o lille Daniel också o önskar att ni ska få behålla lugnet i ert hus🙏 Jag tycker om din lillasyster också o hoppas på att det har gått bra för henne med både hälsa o flytt. Hälsa alla o även mamma o pappa Ta hand om er o hör av er om det är nåt👍 Kramar till er alla Angelnrone/Eva-Lena 🙅‍♀️💜😇🙏🌞
Angelnrone