”RART BESÖK AV EN FIN VÄN O ANDLIGT BESÖK SAMTIDIGT”

Gomiddag kära följare o medmänniskor🙏
 
Igår fick jag besök av ytterligare en fin vän Tess med sonen Love. Som vanligt några mysiga timmar med andliga inslag! Tack för ert rara besök o Julgåva med varm tanke bakom...! Jag har ju både Artros o Fibromyalgi o Tess har ju arbetat på Life o kan en del om vad som är bra mot olika ”åkommor”👍
Jag har ju D-vitamin redan men intressant att testa denna. Också Årets senap med smak av svartpeppar från apotek 💜t såklart. Svartpeppar är också bra på att lindra värk så - Tack snälla för din omtänksamhet!
 
 
Och igår var ingen dag lik så mycket andligt, t o m lille Love tittade på ”något” som rörde sig runt oss. Plötsligt kändes en doft, jag fick svårt att andas o hade fruktansvärt ont i ena lungan. En tyngd över huvudet o det blev så kallt där vi satt. När jag förstod    vem det var så reste sig håret på armarna o likadant på Tess. jag ville bara gråta😢. På kvällen blev det ännu tydligare, en kvinna med mycket att berätta o som följde mig var jag än gick härhemma. Till slut somnade jag o hade en märklig dröm! 23.23 ringde min mobil upp ett nummer liknande vårt gamla hemnummer utan att jag hade tryckt på den eller öppnat koden! När sambon gick till jobb tidigt imorse, så knackar det försynt på sovrumsdörren 2 ggr, jag bad att få vila en liten stund till. Jag slöt ögonen för att sova en stund då ser jag tydligt hur dörren till altanen stod halvt öppen men den var både låst och stängd - men dörren var ju ett gott tecken för mig🌟 så när jag låg med högra örat mot kudden för att försöka sova en stund till så varade det inte länge förrän det ”flaxade” ja flaxade med vingar under kudden o det var ganska obehagligt! Så jag vände mig på andra hållet, då knackade det 3 ggr . Jag vände mig på höger sida igen men då hörde jag vingslagen igen - men Änglar skräms inte💜
Ett sms kom ifrån en mycket fin vän att hennes Mamma hade gått över till Andra Sidan..🌈✨🌹
Av hänsyn till min fina vän så skriver jag inte mer om  vårt vackra möte🙏
 
 
 
En av mina vänner Carina fick jag en alldeles speciell julgåva av igår Stort Tack min fina vän så glad jag blev 💜💕🙏
 
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel. Jag och Love tackar för det fina besöket, mycket trevligt och all mystiskt med allt det andliga. Jag ryser än. Vad kul att du blev glad över gåvorna, jag tackar även för min, det kommer hjälpa mig att hålla koll på min telefon, så söt. :) sänder dig massa kramar från Tess och Love

Svar: Hej fina vännen!Tack själv ja klart jag blev glad för dem, allt som kan lindra min värk o senapen ska vi avnjuta till Julskinkan mums! Ja vännen mystik o magi saknas inte här o speciellt i Juletid! Rysningar får jag konstant med just nu...Vad kul att du gillade den de precis som mina smycken jag gör, är ju unika för alla är olika! Massa goa kramar till dig o Love💜💚👼
Angelnrone