”NI SAKNAS OSS KÄRA MAMMA O FAR...!”

Kära följare o Medmänniskor!
 
Idag tänker jag tillbaka på våra Jular förr o kan inte låta bli att tänka lite extra på mina Kära Föräldrar som tyvärr inte finns med oss längre här på Jorden.
Trots att de varit o hälsat på mig vid flera tillfällen i en annan ”skepnad” så känns det i Hjärtat den där saknaden som är så hemsk...!
 
 
Fast att jag är Medial, så har jag känslor o tårar precis som Alla andra❣️
Julen kan vara tuff för många människor så här speciellt på Jul o Nyår❣️
Jag lämnade en del budskap till några därute o utlovade fler i mellandagarna. Tyvärr måste jag meddela att det inte blir så. 
Jag skickar Kraft, Mod o Styrka o massor med Kärlek❤️ Till er alla som vill ta emot det❣️  
Och önskar alla en riktigt God fortsättning🙏
 
🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟
 
 
 
Till dIg Du äldre kvinna med gammal Moder som kom för att tända ljus för någon! Hur kunde ni göra så?? Gå runt bland ljusen som var tända o testa locken ett efter ett så att ljusen slocknade, bara för att ert ljus skulle lysa?! 
Tänkte ni inte på att någon hade tänt det för någon som hade betytt något extra! Jag satt på bänken o grät o ni gav mig en blick som hette duga!
Ärligt tyckte jag synd om er båda stackars er, ni saknade empati o förstånd och  av er klädsel kunde man tydligt se att ni hade det gott ställt, så kunde ni inte ha köpt ett eget ljus med lock till?
Jag har inte ord för hur man kan bete sig och på en Minneslund dessutom!!!
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel.
Jag sänder extra kälrlek och styrka förstår att saknden är stor.
Fy vad elakt gjort av den tanten på kyrkgården, så respektlöst. Kram till dig fina medmänniska

Svar: Kära Tess tack för kärlek o styrka ja den är väldigt stor, de var mitt stora stöd i olika situationer❤️❤️Ja jag förstår inte att vuxna människor kan bete sig så! Släckte ljuset för nån annan för att tända sitt eget fruktansvärt😢
Tack vad vackert du skriver ja ja försöker verkligen vara en fin Medmänniska! Allt gott o stor varm kram till dig fina🙅‍♀️
Angelnrone