”JAG ÖNSKAR ER ALLA EN GOD JUL...”

 
Julen är ju Familjens Högtid🎄
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Julen är här
och lyser frid på Jorden!
Glädjen är stor
i ett barns klara
ögon - bor den!
Må glädjen lysa för stora som små!
Och lyckan o glädjen i centrum få stå!
 
 
Ja det är inte lätt att hitta Julklappar i bland, men det här året är vi jättenöjda o så spända på att få se våra små Guldklimpars ögon när de öppnar sina paket! Lika spännande varje år🎄✨
 
 
Jag har tyvärr inte hunnit lägga ut mer Budskap från Andra sidan, men hoppas på att de jag har lagt ut här på bloggen har gett lite glädje o Kärlek till några därute🙏 Skriv gärna något i kommentarer om du/ni känner igen någon det skulle jag uppskatta...Till er som också har någon som har gått över till andra sidan, jag kommer att göra mitt bästa att lägga ut lite fler budskap strax innan Nyårsafton!
Ta hand om varandra o glöm inte att sprida Kärlek❤️
Det finns många som tycker att just Julen är jobbig, tänk på att vara lite extra kärvänlig, var lyhörd o erbjud din famn eller ge en varm kram, det kan göra skillnad🙏
Det vackraste som finns är att finnas där, förstå och lyssna. Bjud på ett leende... Allt detta är gratis o kostar absolut ingenting!
Nu önskar jag er alla underbara Medmänniskor en riktigt God Natt sov sött o dröm vackra drömmar😴
 
Julen är barnens o Familjens högtid!