”IGÅR VAR DET LUCIA LILLA EYLA VILLE VARA EN LITEN TOMTEFLICKA...!”

Tjingeling alla härliga följare o Medmänniskor
🌟🌲🌟
 
Ja igår var det ju Lucia o man firade detta överallt!
Jag blir lika rörd var gång av alla de vackra sångerna o allt annat vackert❤️
Men... alldeles speciellt när mina barnbarn går Lucia på förskola o skola.
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
 
 
Eyla är ensam svensk på sitt dagis och pratar olika språk. Både Svenska, Engelska o lite få ord på Arabiska o älskar sitt dagis❣️
 
 
Bobby... tycker du med att jag är fin i min Tomteklänning som Mamma har köpt till mig undrar Eyla?
Det behövs inget svar - det är besvarad KÄRLEK 100%🥰❤️❤️
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka ge en Kram ett Leende det är så många som behöver det speciellt i Juletid!
Jag försöker göra det så ofta jag bara kan! O blir så varm i hjärtat var gång!
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

åh kära nån vilken söt liten tomtetjej, förstår du är en stolt mormor. :)
så söta Eyla och bobby är tillsammans. =) kramar i massor

Svar: Tack fina! Ja hon är en härlig o söt tjej som har vunnit Mormors hjärta💓Alltid lika glad o precis som Mamma har hon ett stort hjärta! Ja de är oskiljaktiga Bobby ligger bredvid henne när hon leker med Barbie... Kramelikram
Angelnrone