”ALLT VACKERT OCH LITE TILL...!”

Tjingeling alla härliga följare!
 
Ja nu har man börjat  räkna ner dagarna till Julafton🌲🎅🏻
För lite sedan tog vi minsta barnbarnet Eyla med på Julmarknad på Råå. Det fanns så mycket fint där, till slut blev det både en varm o go mössa i regnbågens alla färger gjord av Indianer o en liten hund med koppel som gick på batteri o som kunde göra konster🐶
Det roligaste var förstås när vi hittade Tomtegrottan. Givetvis var det en kö med mycket ”spänning” i luften o önskelistor i händerna. När det var vår tur att gå in till Tomten så lyste lilla Eyla som en sol och berättade för Tomten att hon hade glömt sin lista hemma hos sin Mamma! Eyla var lite blyg o försiktig, men berättade för Tomten vad hon önskade sig. Han kramade om henne o gav henne påse med 2 presenter i. Det var en lycklig liten tös som vandrade ut från den fina Tomtegrottan med sin påse i handen!
 
 
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Mitt hus är fyllt  med Kärlek!
Orchideer o andra vackra blommor som min dotter har gett mig med just Kärlek!
Här kommer ett litet axblock av några som blommar med jämna mellanrum se o njut❣️
 
 
 
 
 
 
 
 
 O en jättevacker Novemberkaktus med massor av rosa blommor...
 
 
Visste ni förresten vad Orchide står för?
Jo den kallas för krukväxternas Juvel 💎
Orkiden står för Kärlek, skönhet, lyx o styrka!
Den passar bra att ge bort till någon som betyder något speciellt! Så vackert vi betyder väldigt mycket för varandra min Dotter o jag, så min dotter har gett mig Kärlek i mycket o även i alla vackra blommor jag har fått❣️
Novemberkaktusen är allergivänlig o tar upp koldioxid ur luften nattetid o passar bäst i sovrummet där den pryder sin plats! Den är en naturlig luftrenare så min dotter tänker på allt❣️
Fyller huset med Kärlek o tänker också på att jag ska  andas lite bättre (har astma)...
 
Jag kommer att skriva lite andligt/medialt i helgen men till dess - glöm inte att sprida just Kärlek då får du Kärlek tillbaka .... jag vet❣️
 
Trevlig fortsatt fredag👍
 
🌟💜💜💜💜💜🌟