”VÄRLDENS DUKTIGASTE KILLE”!

Natti natti alla härliga Själar därute🙏
 
Idag har jag varit med mitt äldsta barnbarn hos tandläkaren. Förra året  lekte han med en kompis, som av ren olyckshändelse oturligt nog råkade kasta något som träffade Liams precis nyutväxta framtand (alltså ingen mjölktand)! Det tog så illa att man fick bygga upp den trasiga framtanden så gott det gick! Idag var jag med honom för andra gången eftersom mamma jobbade. O jag måste säga som de rara tandläkarna vilken duktig kille💙👍min lille Prins👑!
Han var kopplad till så mycket o idag rotfyllde de tanden bl.a. 2 timmar nästan i vaket tillstånd med lustgas o olika bedövningar o han sa inte nåt att det gjorde ont eller så🙏😇
Han fick sånt beröm o de funderade på att göra en liten film med honom, som kan hjälpa tandläkarrädda barn...
Efteråt gick vi till vårt mysiga fikaställe Backhus!
 
Mormors goe Prins så duktig du var hjärtat💙
 
 
 
 
Inte mycket att andas med för sedan satte Tandläkaren en operationsduk på också med en klämma. 
 
 
Här väntar vi 30 min innan vi kunde beställa in maten...
 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
 
När jag var på väg att hämta honom, föll det en stor vit fjäder framför Mig! Jag förstod genast att Skyddsänglarna var med oss!
Jag hade bett så hemma för att det skulle gå bra - o visst var de med oss!!
De sista fotona jag skulle ta gick inte utan mobilen blev helt vit!
Jag förstod att de var med oss o jag var så tacksam jag hade inte ord...
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
OBS!Bilden är min egen och får inte kopieras!
 
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka❤️
 
 
#1 - - Therese:

Hej finaste. wow duktigaste Liam, förstår att du är stolt över honom. Jag är imponerad över hur duktig han är. Sänd en extra stor kram från mig. Kramar i massor

Svar: Hej finaste vännen!Ja den killen är jag verkligen stolt över och imponerad är bara förnamnet jag som själv är tandläkarrädd är så stolt och tandläkaren o sköterskan berömde honom massor o kramade om honom! Ja Liam är en snäll och duktig kille! Liam tackar för kramen o log lite kramisar i massor ha en fin fortsatt dag
Angelnrone