”VAD LETADE DU EFTER...”?

Gomorron alla goa Medmänniskor!
 
Jag hade tänkt skriva om allt det vackra mediala och andliga som har hänt hos mig de senaste dagarna!
Tyvärr så får det vänta nån dag!
Jag har en mycket god Intution och innan det var dags att sova, kände jag en märklig oro men kunde inte ”ta på det”!
Jag hade precis somnat, när plötsligt min IPhone blinkar ihållande - inget samtal och sms!?
Plötsligt hör jag hur någon hoppar över en liten låg”järngrind” vi har in mot tomten på baksidan. Jag reagerade öppnar persiennerna och ser ” er två” större tunga män komma därifrån o ta er ut på gatan...!
Jag hann ta kort på den ena av er, så det finns bildbevis också!
Vad exakt var ni ute efter? Eller var det bara för att förstöra???
För det gjorde ni verkligen!!
Både mitt vackra ”Vårdträd” som mina kära Föräldrar (som tyvärr inte finns bland oss längre) hade köpt till oss och som vi planterade när vi flyttade in i vårt hus 1999! Lavendelbuskarna som jag planterade dagen efter att min kära Mamma hade somnat in! Jag brukade sitta på farstutrappan och se på alla fjärilarna som satt på dessa så vackra buskar! Mamsen älskade både lavendel och fjärilar, vi kunde sitta och beundra dem tillsammans!
Vårdträdet brukade vi alltid tända Juletid det lyste så vackert och betydde så mycket för mig 😢
Jag har inte ord bara en stor sorg i mitt hjärta 😢😢
Vad fick ni ut av detta? Vad letade ni efter? Eller var det bara för att fördärva -  ni har väl ingen skam i kroppen...!
 
 
 
 
Jag återkommer med lite andligt/medialt snart...
 
Sprid Kärlek och du får Kärlek tillbaka - jag vet❣️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟