”UNDERBARA ALCUDIA”!

Hola alla underbara Medmänniskor🙋‍♀️☀️
 
Ja vi är just nu i Spanien o Alcudia tillsammans med äldsta barnbarnet!
Här är så mysigt, härligt o varmt över 30* varje dag!
Maten är fantastisk, underhållningen suverän och poolerna är många! Det händer skojiga upptåg här varje dag för både barn o vuxna själv är jag med i vattengympan varje dag👍 vi bor 10 m från havet med det underbart blå havet o stranden är vackert vit! Ja här finns allt - Alcudia  är vårt favvisställe o vi har testat olika hotell, men det här är helt klart det bästa! Men så har vi ju vårt älskade barnbarn Liam med oss som är en redig liten ”fisk” han dyker simmar o har så kul o förgyller vår tillvaro💙👍
 
Några bilder från vår härliga semester.....o det kommer flera!
 
Hasta la vista☀️☀️☀️
 
 
 
 
Landvetter beredda att ge oss iväg efter en nattlig bilresa....
 
 
 
Nu så är vi framme på vackra Mallorca ☀️😎
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är tagna från vår balkong med både pool o havsutsikt👍😍 
 
 
 
Det märks väl vem som är fotograf😎
 
Det kommer fler bilder lite senare!
Sprid Kärlek o du får Kärlek tillbaka❤️
 
 
 
 
 
Dessa två sista korten har  vårt lilla barnbarn tagit vilken proffsig  fotograf o inte äldre👍💙
 
 
 
Ajajaj...då var jag där igen o bröt två tår i trappan där man går upp ur poolen rätt in i den vassa kanten... men det är ju inte första gången! Så går det när man har artros och är skör i alla leder bl.a.
Men roligt har vi o då blir det bara till att tejpa dem när vi kommer hem 😎👍
 
 
 
 
 
En kul grej 😎En karikatyr av mig, en man gjorde denna han sa att jag strålade som en Ängel och verkade så kärleksfull speciellt mot mitt barnbarn❤️ Så därför fick jag vingar o hjärtan på den roliga karikatyren👍☀️
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej fina.
Vad kul att se bilder från er resa, wow vilka vackra foto, ni ser ut att njuta till max, fortsätt med det fina semesterfirare. blir lite avis *blink* när jag er bilderna, här regnar det och regnar det massor. Kramar i massor från mig och Love =)

Svar: Hej fina!Tack så mycket ja vi njöt verkligen (förlåt för sent svar) vi e ju hemma nu :)
Ja det var ju trist att det regnade här, det kan ju inte jag säga precis att vi hade det var sååå varmt och sen kommer vi hem till värme med Det tackar man för :)
Kramisar till dig o Love see you
Angelnrone

#2 - - Elias:

Heja C! Ni fick en "gran" resa ser jag. Härligt!
Kram

Svar: Tack fina Elias! Ja den var härlig och varm:) Jag önskar dig en härlig resa till Mykonos Take care Kram
Angelnrone