”VÄRLDEN ÄR FULL AV JORDÄNGLAR...”

Tjingeling alla härliga Medmänniskor!
 
På helgen brukar vi låna våra underbara barnbarn det bästa vi har❤️❤️❤️
I söndags när jag skulle gå och hämta 2 av dem, så plötsligt föll jag framstupa och slog mig så på flera ställen på kroppen...
Jag ”flög” liksom fram o försökte ”fäkta” med båda armarna för att inte falla, men ändå  föll jag med huvudet ner i marken!
Jag försökte vända mig så att jag kom på rygg, men jag var var oförmögen att resa mig upp! Jag var yr och hade så ont samtidigt som jag tänkte hur gör jag nu jag kom ju inte upp... Då ser jag en utländsk ung kvinna sätta ifrån sig sin barnvagn och kom springandes mot mig o ville ringa ambulans, men jag skulle ju hämta mina småttingar! Hon försökte hjälpa mig upp och till slut stod jag på benen. Hon undrade om jag kunde ringa nån så jag ringde till svärsonen som hjälpte mig vidare. Vilken underbar Jordängel kvinnan som hjälpte mig. När jag gav henne en kram blev hon tårögd och jag kunde inte tacka nog.
Jag vilade sittandes en stund hos min dotter o hennes familj, sedan körde morfar oss hem till oss.
Jag hade planerat så mycket skojigt, men nu blev det lite ändrade planer.
Vi gjorde det bästa av situationen och söndagen blev så jättemysig ändå🤗
Jag o Liam byggde ihop Lekstugan med cirkustältet till ett ”dubbelhus” som Liam kallade det. Eyla gjorde fint i Lekstugan. Sedan blev det mysfika i Lekstugan när allt var klart💗💚
Jag hade köpt varsin rockring till alla 3 barnen, Viggo skulle ut på en cykeltur med Pappa medan Mamma skulle plugga på sin lediga söndag. Jag beundrar verkligen min dotter hon kan allt!
 
Söndagen blev så mysig men timmarna gick alldeles för fort😉
Lite bilder från vår så mysiga dag🙏
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till slut lite mys framför TV:n tills Mormor hade maten klar.
Eyla pratar och sjunger på amerikanska och hon kan varenda låt i musicalen ”Skönheten o Odjuret”. Även ”Frost Elsa o Anna” kan hon låtarna och hon sjunger så rent och rör sig nästan som en fullfjädrad liten artist! Det är inget skryt utan det är så, hon har inte bara det långa vackra håret som mamma hade utan hennes o min musikaliska gåva också.
Tack för att ni finns lilla rara familjen E❣️
Tack till dig okända kvinna - Jordängel som hjälpte mig då jag föll🌹🙏
🌟💜💜💜💜💜🌟
Sprid KÄRLEK o du får Kärlek tillbaka❣️