”VAD VORE LIVET UTAN DESSA UNDERBARA SKIFTNINGAR I VÄDRET...”

Gomiddag alla goa följare o Medmänniskor!
 
Jag har gjort några fotocollage på 3 dagars olika väderbilder o himlar...
 
 
Denna underbara fullmåne har lyst upp vårt sovrum 2 nätter i rad...
Enda nackdelen var att jag är så känslig för just fullmånen, så jag låg vaken största delen av natten!
Det positiva var, att jag mediterade en lång stund till just fullmånen för att sprida KÄRLEK ❤️ till Livet o Världen o det kändes väldigt bra❣️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
 
På kvällen dagen efter, lyste formligen KÄRLEKEN PÅ HIMLEN UTANFÖR - obeskrivligt vackert o fridfullt❣️
 
 
Och dagen efter kom Ljuset, Solen o värmde mitt Hjärta o Själ...
 
Underbara Himmel Tack för att du finns🙏
 
Så alla underbara Medmänniskor glöm inte att sprida KÄRLEK o du får KÄRLEK tillbaka❤️
 
 
⭐️💜💜💜💜💜⭐️