”MAN KAN GÖRA MYCKET AV RESTGARNER...”

Morning alla goa Medmänniskor💜
 
Sol ute o sol inne
Sol i Hjärta o sol i sinne...
 
Ja absolut solen strålar utanför o även härinne! Jag är så glad att jag är klar med min lilla Prinsessas 👑 klänning! Som ni alla vet köpte jag ju nya garner häromdan, så jag kände att jag ville använda något av det som jag redan hade hemma. Sagt och gjort det här är resultatet🤗 Visst blev den söt! Läcker som bara den, men jag har ju gjort den till en färgstark och kärleksfull liten tös, som formligen har vunnit Mormors hjärta❣️
 
 
 
 Jag är så nöjd och det ska bli jättekul att få lämna den i helgen❣️
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
  Nu blir det nån timmes skrivande på min bok, sen tänkte jag få lite gratis D-vitamin på altanen. Så härligt att äntligen få meditera utomhus och i solen🌞
Då mår min Själ så himla bra och min kropp har fått ny Energi, innan det är dags att hålla helg...💫
Jag önskar er alla Medmänniskor som kikar in på min härliga blogg, en riktigt fin fortsatt fredag!
Sprid KÄRLEK och du får KÄRLEK tillbaka... I know❣️
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel.
Wow vilken underbart söt klänning du gjort till Eyla, verkligen gjord från hjärtat. Eyla kommer skina upp som en sol när hon ser klänningen.

Sänder massa kärlekskramar från Tess