"TREVLIG FREDAG...!"

 
 
 
Äntligen Fredag och man kan bara njuta och slippa alla krav...
 Hösten är här - säg Sommaren var blev du av?
Men det finns Skönhet i naturen och varje löv har en egen färg...
Röda, gröna och gula det värmer i ben och märg!
Visst är det fint och rofyllt att gå en runda i Moder Natur,
det gör jag varje dag om jag har tur...
Fast min kropp ibland  vill säga nej,
så "ropar" liksom naturens under på mig!
Den ger mig glädje, styrka och en härlig energi,
jag kramar gärna ett träd när jag ändå går förbi...
Jag är verkligen ETT MED NATUREN på alla sätt och vis -
och den är gratis att ta del av och ger styrka till kroppen när det har varit "kris"!
Så Tack du underbara för allt vackert som du ger,
all glädje du tillför Livet och allt det vackra som vi ser!
 
Angelnrone
Andlig Vägledare och Healer
Take Care och Sprid Kärlek i massor!
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
Jag är med i #urbanchallenge
 
#1 - - Emma - Mode - Mamma:

Ha en toppen fin fredag

kramis kramis

Svar: Tack och tack detsamma fina du💜Varm kram Angel
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej finaste.
Wow så söt Eyla är, ni såg ut att ha super mysigt.
Måste bara berätta att allt du såg inför vår resa till Spaninen stämde, hatten jag köpte, baren där jag drack den goda drinken mohjito, du såg männen vi skulle vara försiktiga mot när vi stod med våra resväskor, du såg även vart vi skulle sitta på planet samt vår gate, wow du är så himla duktig, jag är imponerad över vad du kan se, du är verkligen en sann ängel på denna jord, tack för att du lugnade min nervösa nerver, utan dig hade jag knappt våga flyga. Kramar från din Tess =)
(ps, fint foto på dig och Eyla tillsammans, ni är bara för underbara). kramar i massor

Svar: Hejsan fina!Tack så mkt ja hon är så söt och snäll o vår dag blev så mysig💕Åh så kul glömde ju skriva Välkomna hem från Spanien! Det är härligt när man få bevis på att allt stämde så glad jag blir o jag får verkligen tacka min Andlige Guide för hans hjälp...Skönt att du kände dig trygg fina, nu vet du att det gick bra det var ju det som var meningen! Du skriver så mycket fint så jag blir verkligen rörd rara du! Härligt att allt gick bra i att ni hade mysigt! Tack även för ditt lilla PS! Du är också en underbar vän💖 kramar i massor
Angelnrone

#3 - - Tess:

Hej finaste angel, gud vilken fin dikt du skrivit om hösten, den är ju verkligen hur sann som helst, kramar i massor =) från Tess

Svar: Hejsan fina! Tack så mycket det värmer mitt hjärta💟Ja visst är den sann den har jag skrivit från mitt hjärta!
Kramar i massor tillbaka till dig vännen trevlig kväll


Angelnrone