"MITT BÄSTA SJÄLVBOOST - CITAT..."

Gomiddag alla härliga följare o Medmänniskor❣️
 
Jag är med i #urbanchallenge!
 
 
 
Är det så här Livet ska vara grått och trisst?
Nej inte alls!
Ingen gör "jobbet" åt någon av oss, inte heller till mig som Medial och Medmänniska!
Var och en väljer hur man vill att LIVET ska se ut - nästan i alla fall!
Själv har jag haft Cancer och lagt på mig flera oönskade kilon, olyckats ett par gånger, förlorat båda mina Älskade Föräldrar och jag lovar att mitt LIV har kantats av många andra sorger på min väg...!
Men... skulle skulle jag tänka negativt och "gräva ner mig" av allt detta, så skulle mitt LIV sett ut som på bilden här ovan!
Jag bestämde mig att INGET fick ta mina DRÖMMAR ifrån mig - och tog tag i mitt LIV❣️
Jag fick kontakt med en levandes Ängel Annlou Thorell,  som fick mig att tänka lite mer på mig själv och inte enbart på andra!
Jag följer idag hennes underbara recept och har gått ner hela 15 kg av mina överflödiga kilon sen min Cancer❣️Och jag lovar jag är inte färdig än 10 kg till, är målet! 
Hon visade mig även det här med Medicinsk Yoga och berättade att andningen är viktig ( det visste jag ju sen innan) då jag Mediterar mycket!
Den där egna lilla stunden var dag, är viktig för just måendet och ingen vill ju egentligen må dåligt!
Tack vare min Mediala förmåga, min Underbara Dotter med Familj och minà fina Vänner som alltid finns där för mig - orkade jag ta nya tag ❣️ TACK 🙏 
Jag Älskar att få hjälpa mina Medmänniskor och att få se hur bra de mår efter en Healing, rensning av deras boenden eller bara ett samtal med öppet hjärta, empati och förståelse❣️
Den glädjen jag får tillbaka efter att ha funnits där för någon, den ger mig ny Energi och Glädje att gå vidare!
Idag har jag ändrat min kost! Jag äter 5 mål nyttig o god mat, istället för som innan frukost och middag - 2 mål alltså! Tidigare tränade jag, cyklade och gick långa promenader, men idag funkar bara promenader med stavar och promenaderna blir längre och längre - och jag njuter av varje steg framåt❤️
Skam den som ger sig!
Jag är snart klar med min första bok som handlar om Min Mediala resa sedan barnsben - en tonårsdröm🙏👍
Förlaget väntar på mitt snart färdiga Manus så himla kul👍
Så till alla er som tänker - " nej jag fixar inte det eller det...", eller går i gamla fotspår och inte ser det Möjliga i tillvaron till er vill jag säga
DET GÅR - Jag vet!
"INGENTING ÄR OMÖJLIGT - DET GÄLLER BARA ATT VÅGA HÄR OCH NU!"
 
Mitt LIV är idag färgrikt med många härliga skratt och händelser och Glädjen har tagit över mitt LIV igen❣️
 
 
Liam, Viggo o lilla Eyla - Barnbarnen betyder så mycket på min väg genom Livet💚💚🎀 
 
 
Min Underbara Dotter du betyder Allt🙏❣️
 
Och idag har jag ett färgrikt LIV, efter att ha valt bort allt negativt och alla energitjuvar som inte tillförde nåt positivt i mitt LIV🤗
 
 
Korten jag drar gång på gång betyder mycket för mig
 
 
 
 
Så sant ...!
Jag önskar er alla Medmänniskor en underbar fortsatt dag o morgondag...
 
Take Care och Sprid Kärlek
glöm inte att ge någon det där lilla Leendet som kan göra skillnad ❣️
 
Angelnrone
Andlig Vägledare o Healer
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#urbanchallenge
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel.
Verkligen inspirerande att läsa allt du varit med om och sen vänt det till något positivt, du är verkligen en peppande människa, längtar till din bok är färdig, massa goa kramar från Tess

Svar: Hej raraste Tess!Åh tack det värmer mitt hjärta att höra💓 Ja som du vet älskar jag att få finnas där o peppa de som behöver min hjälp o för de som jag tycker om! Det hjälper inte att tänka och älta saker som inte känts så bra, då är det bättre att lägga de bakom sig! Det är bäst att lämna det mörka och hitta en ljusare väg o se möjligheterna istället - för det gör man...jag lovar! Tack ja jag hoppas få den helt klar inom nån vecka - något försenad men det är bättre att ge ut något man är nöjd med 💜kramelikram Tessins sov så gott o dröm vackra drömmar /Angel
Angelnrone