”DESSA SMÅ BLODSUGANDE SNYLTGÄSTER...!”

 
Behöver jag säga mer 😢😢
Nu tror jag de där eländiga surrande  myggorna blivit helt ”nippriga”!
Vi har knappt haft några myggor i trädgården i sommar - men nu surrar de hej vilt runt i huset 24 timmar på dygnet! 
Jag är ju väldigt allergisk mot getingar och behöver ta medicin direkt om jag blir stucken! 
Och nu när jag blir stucken av de här hemska myggen surrr....så blir det nog att ta medicin även mot dem😯
För en hel del år sedan så bodde jag i Luleå och där fanns det verkligen gott om myggor på somrarna! Som jag såg ut när jag blev stucken, riktigt stora bölder som kliade kopiöst!
Nu vaknar jag av stick ett par gånger på natten, för att inte tala om när man har duschat!! De älskar ju formligen deo och parfym och jag älskar ju att lukta rent och gott...suck!
Och nu har jag googlat på hur jag får bort de blodsugande små liven - Inomhus!
Det finns mycket när det gäller utomhus, så nu undrar jag om nån av er som kikar in på min härliga blogg har ett effektivt tips för att få bort de blodsnyltande ”gästerna” här!
Skriv gärna tips i kommentarerna!
Jag tar tacksamt emot bra tips!
 
Tack på förhand🙏
 
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟