#METOO...!

Kära följare och Medmänniskor!
 
Jag hade inte tänkt skriva utan bara ”ta in”, lyssna och finnas där!
Men ni är inte ensamma jag är också en av er...som har drabbats, men hållt det i mitt ibland sorgsna hjärta 💔
Däremot har jag fina vänner som har lyssnat när jag har berättat vad jag har gått igenom. De har stöttat mig fullt ut och när mardrömmarna sköljt över mig, så har jag alltid kunnat ringa mina fina vänner om så mitt i natten för att bara lätta mig hjärta...igen!
Men jag har bestämt mig för längesedan, att jag tänker inte låta någon som inte förstår bättre, förstöra MITT LIV! Därför alla goa tjejer vill jag säga från mitt Hjärta - ni är alla så starka som berättar era storys...
Jag beundrar er och skickar er massor med Kraft, Mod och Styrka!
 
idag satte jag mig och gjorde ett armband för att visa att det inte är ok!!
För er som är intresserade av att själv bära ett sådant, går det bra att kontakta mig via mejl:
[email protected]
Priset är 100kr/st och i armbandet sitter en liten Skyddsängel.
 
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
 
❤️💪💪💪💪💪💪💪❤️
 
Tack för att någon av er vågade stå upp!
Take Care o Sprid KÄRLEK
Angelnrone
Andlig Vägledare och Healer
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
Jag vill tillägga att det faktiskt finns män/killar som också är drabbade av ofrivilligt sex m.m. 
Så jag skickar Kraft, Mod och Styrka även till de, det finns män som är Medmänniskor också All heder till De alla!
Jag skrev mitt inlägg åt Medmänniskor av båda könen!
 
#1 - - Tess:

Hej fina, beklagar verkligen vad du fått utstå men stark av dig att gå ut med det, det måste vara tröstade för andra som upplevt samma, så fina och vackra armband, gjorda av riktig kärlek.Kramar i massor från Tess

Svar: Hej fina vännen!Tack så mycket rart av dig💜 Ja det är ju en del av mig som är svårt att sudda ut, minnen o känslor kommer fortfarande i mina mardrömmar ibland! Men ingen inte ens det som jag har gått igenom ska få mig att må dåligt, det är det inte värt! Och när så många berättar om svåra saker, så kände jag för att berätta att även jag som är Medial råkat ut för det! Ja jag hoppas ju att det är till hjälp för någon som varit i samma sits både tjejer o killar!Tack ja de blev fina och det känns bra att bära det o visa att det inte är ok!! Ja de är gjorda av Kärlek rakt igenom💜💖💗Kramar i massor till dig med fina Nattinatti 👼
Angelnrone