”MAGISKA BILDER UR MIN VARDAG...”

Gomiddag alla goa följare o Medmänniskor!
 
För några inlägg sedan lovade jag att lägga in lite mystiska/magiska bilder från min vardag!
Här kommer lite smakprov...
Oftast tar Andevärlden kontakt med mig via det elektriska! Lampor som blinkar, mobiler som börjar lysa och själv ta lite foton då och då, hemtelefonen kan ringa mitt i natten och det står inte varifrån samtalet kommer?! När mina vänner o anhöriga ringer, så kommer det in en annan röst oftast från en väldigt arg man, eller brusar det eller låter på annat vis!
Det där är väldigt enerverande, då jag kan vara mitt inne i ett viktigt samtal....
Vid ett par tillfällen - så även igår!!
Några vänner hade försökt nå mig, men när de ringde mina mobiler, så kom de till min telefonsvarare - direkt? De hade ringt på hemtelefonen men fick ingen signal.
Själv kunde jag inte ringa ut på någon av telefonerna! Detta höll på fram till kl 13.00 ca då mina vänner ringde och berättade att de inte hade kunnat nå mig.
 
Det har hänt att jag har vaknat av att det spelar vacker musik från min synth, utan att kontakten är i!
Vid nåt tillfälle har även mobilen spelat nån låt med en text som gett mig ett budskap, eller en låt med anknytning till något som ligger mig varmt om hjärtat! Och jag lovar det går inte att stänga av musiken förrän jag har lyssnat klart på låten! Det är fantastiskt hur Andevärlden tar kontakt...!
 
Ofta när jag sitter och tittar på TV själv sent på kvällen, så kommer det in små ”flashar” i olika färger och orber i grönt, blått, lila och vitt! Skuggor i ljusblått går över bilden och när jag försöker fånga det på bild blir det så här...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa bilder är några få ifrån mitt TV-tittande sent på kvällen...
 
 
Den här bilden tog min kamera häromdagen, då jag förberedde middagen och hade mobilen liggandes på köksbordet framför mig...
 
 
 
I söndags kväll var den vackra Fullmånen uppe och visade sig som jättestor rödorange boll!
Jag tog massor med kort, men sparade den som blev "bäst", eller inte?
Ja inte blev den rödorange inte, nej och liten blev den, men vad står det tycker mig se en text under...
 
 
Bilderna är mina egna får ej kopieras!
 
Jag och en vän brukar ta oss till en speciell kyrka i Helsingborg, där får jag sådana bilder, känningar och budskap. Helt inne i mig själv, samtidigt som det lyser ett vackert Kors på väggen till höger om fönstret!
Det fanns absolut inget kors i närheten som kunde ha speglat sig utan en vacker närvaro från Andevärlden. Budskapet jag fick där håller jag i mitt hjärta - för alltid!
Som Medial är det lika spännande var gång, att gå in i den här vackra kyrkan med mycken historia från förr!
 
Ja kära Medmänniskor o följare det var lite från min Magiska vardag, misströsta inte det kommer mer längre fram...
 
 
Angelnrone
Andlig Vägledare och Healer 
Take Care och Sprid Kärlek
🌟💜💜💜💜💜🌟 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, vilka vackra andliga bilder du tagit men jag förstår det måste vara tärande att bli störd i sitt hem hela tiden med massa andliga fenomen. Jag kan ju förstå dig för jag har ju hört ett eller annat när jag varit hos dig och vi talar inte om telefonen.

Jag vill även skriva ner hur allt stämde som du sa skulle hända på vår spanienresa, du såg vart i planet vi satt samt vilken gate vi stod på, du såg min hatt och vilken bar vi skulle sitta vid med massa drinkar. =)
Du är bäst, ha en fin fortsatt dag, själv är det tvätt och städdag =)
Kramar i massor fina finaste =))
(jag mailade dig igår kväll vet ej om du fått det? =)

Svar: Hej raraste Tess!Tack för vackra rader o många🙏😉Ja du har ju upplevt det här o hört när vi pratat i telefon... Men jag kan väl inte säga att det tär men är enerverande när det håller på i många timmar i taget eller i ett viktigt samtal. Tack fina jag är så glad att allt stämde skönt att höra😇Duktig du är fredagsstädning o tvätt när du äntligen är ledig tur att Andy hjälper till👌 Ja du det är mysigt med Andevärlden jag väcktes av ett märkligt mobilljud imorse precis som om en bil fick fick tvärstanna tjutande däck o sen ringde det privat men ingen där...😯 Tyvärr har jag inte fått nåt mejl ifrån dig?? Kommer kanske Andevärlden spelar mig många spratt just nu...Kramisar i massor ha en underbar fredag😘💜🙏
Angelnrone