”MAGISKA BILDER FRÅN IDAG...”

Gokväll kära följare och Medmänniskor!
 
Jag har gjort 2 collage på bilder som jag har tagit idag...
 
 
Utanför huset har det blåst rejält hela natten och även nu på dagen....!
Det var inte ”nådigt” kan jag säga...!
Träd bröts både i trädgården och i den fina parken, som vi har utanför sovrumsfönstret. Tyvärr har kommunen varit tvungen att ta bort nåt träd var gång, som det har stormat i lilla Bjuv!
Och vi har ju tyvärr trots fin förankring av våra träd förlorat ett par stycken med...!
Eftersom jag är en Högkänslig person, så har jag inte kunnat sova utan har lyssnat på vindens ylande ljud...!
 
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
 
Därför la jag mig att vila ett litet tag när vinden hade lättat lite. Plötsligt lyser solen utanför rakt i ansiktet.
Och då passade jag på att ta lite bilder på den och lyckades fånga flera magiska bilder!
Underbar Kärlek i sovrummet där jag låg och vilade mig. Orber i härliga färger och Änglavingar... Det ser ut precis som om fotona är tagna in i ett öga - Universums öga!
 
 
 Ja exakt, ”I do what I Love everyday...”! 
Från ”Kallt” till ”Varmt” med andra ord...
Det är så härligt att lämna den kalla blåsten utanför och hålla sig inomhus i all den varma härliga energi som kom in med Solen och som har stannat kvar i huset!
Hoppas ni njuter lika mycket av bilderna som jag gör! Jag skulle bli glad för en kommentar🤗
 
 Nu önskar jag er alla goa Medmänniskor en fin fortsatt lördag!
Take  Care och Sprid Kärlek❤️🙏
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 Bilderna är mina egna får ej kopieras!
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, åh har det blåst ordentligt hos er också, wow vilka fina andliga bilder, wow säger jag bara. Hoppas du haft en bra dag, sänder massa goa kramar från Tess

Svar: Hejsan fina Tessis!Ja du kan tro o det blåser fortfarande men inte lika mycket som innan🍁Tack dagen har varit så mysig med lite tidig Halloween kul med grabbarna Jag köpte lite kul skelettdräkter o lite roligt till lillasyster o givetvis varsin godispumpa, spindelchips m.m. Alltid lika kul var gång när våra 3 Juveler kommer på besök💓💚💜🍀 Stor varm kram med Energi till dig finaste 👼Glad jag blir att du med gillade mina magiska bilder....
Angelnrone