”ANDARNA HAR FULLKOMLIGT LAGT BESLAG PÅ MITT HUS JUST NU...!”

Gokväll alla goa följare o Medmänniskor!
 
Det är väldigt mycket aktivitet från andra sidan i mitt hus sedan en tid tillbaka...
Både på gott och ont, för jag har lyckats få in en alldeles speciell ande, som ställer till med bus på olika tider på dygnet! Det är ju min vackra Gåva, att få hjälpa dessa vilsna själar över till Ljuset! Den här speciella anden har bestämt sig för att det är ”roligare” här i mitt hus😇...
 
Eftersom jag har fått en en kraftig inflammation m.m. i min högeraxel, så jag är inte riktigt sugen på dessa ganska så jobbiga bus - just nu! Men som Medial väljer man inte tid och rum själv...
De snälla är så välkomna hit, men den här är inte riktigt snäll!!
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
För att koncentrera mig på nåt annat, satte jag igång en liten deg (enkel o som min axel klarade av)!
Jag vill tipsa om en trevlig sida på nätet som jag hittade - Lindas bakskola.se
Jag brukar själv hitta på mina egna recept och testa mig fram. Men ibland är det kul att testa någon annans recept också.
Jag hade en ananas i svalen och hittade ett jättegott recept på Lindas sida 
”Fransk frasig ananaskaka”
mmmm.... Jättegod tillsammans med lite hackad sötmandel och Vaniljvisp!
 
 
Ja jag blev verkligen ”bästa vän” med den här kakan så ljuvligt god och krispig!!
 
Sambon tog 2 stora bitar men han hade lätt kunnat äta en till😉 fint betyg👍
 
Nu hoppas jag efter att ha avnjutit denna så goda kaka, att det blir lite lugnare på det andliga planet här ikväll o speciellt - inatt🙏
 
Jag önskar er alla härliga Medmänniskor en fin fortsatt kväll!
 
Take Care och Sprid Kärlek
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, förstår att det måste kännas jobbigt när de andliga aktiviteterna blir värre, hoppas snart den vilse själen får ro och går över till andra sidan, hoppas även att det onda i axeln försvinner, ska be och tänka..kramar i massor..

Svar: Hejsan fina!Ja vännen när det blir så mycket o ibland lite otrevliga ”bus”, så blir det ganska jobbigt! Efter flera försök att nå honom igår, så känns det i alla fall något lugnare...Axeln har fått lite Voltaren gel morgon och kväll nu och det lindrar det åtminstone för en liten stund😉 Men hoppas på att det snart släpper! Gulliga du tack för dina tankar och böner jag ber för dig med🙏 Kramisar i massor💜
Angelnrone