”JAG GÖR ETT LITE LÄNGRE UPPEHÅLL..”

Kära mina följare o Medmänniskor!
 
Jag kommer att göra ett lite längre uppehåll med mitt skrivande här på bloggen...
Ni är alla så Välkomna in att kika på det som jag har skrivit tidigare m.m.
Kanske finns det några peppande ord till alla er som kikar in här speciellt på natten..
Jag e ledsen för tillfället får jag använda den lilla Energi jag har kvar till att orka med detta som jag just nu går igenom...!
Dagarna har varit långa o fyllda av tårar sedan mitt trista besked från Läkaren. 
Jag är så Tacksam för Livet trots allt🙏
Jag har så mycket att vara tacksam för!
Att jag har en Underbar Dotter, Barnbarn, Svärson, Sambo o alla mina fina Vänner🙏💜
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Tack alla o alla andra som skickat hopp o hjärtan....
Tack Dotter o Svärson för vackert mms o de underbara korten på er alla ❤️❤️❤️❤️❤️
Detta vackra mms fick jag av Tess en av mina vänner
 
 
   Ni finns alla i mina tankar....
kramizar
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fin angel. jag sänder alla styrka och kraft jag har till dig, kommer sakna där på bloggen men snart är du tillbaka igen vackra kämpe =)
Massa goa kramar från Tess

Svar: Hej fina Tess!Tack f kraft o styrka det kommer jag att behöva, speciellt på måndag!
Tack för dina vackra ord jag hoppas själv att snart kunna skriva här igen!
Ja du vännen jag trodde att jag hade kämpat klart nu men icke...Men som jag brukar säga skam den som ger sig! Massa goa kramar tillbaka till dig min rara vän💪🙏🙅💜
Angelnrone

#2 - - E:

Kram till dig E-L! Vad som nu står på... <3

Svar: Tack finaste för kramen den värmer mitt hjärta💜 Ja du förstår det började med en knöl stor som en 5-krona o läkaren sa att det inte var nåt att bry sig om "eftersom den inte gjorde ont"! Efter en tid hade den växt t 1 dm o nerver har kommit i kläm...Så ringde de från ortopeden att jag skulle vara där 2 timmar efter! Han konstaterade en tumör o här skulle man jobba snabbt! Jag kände igen det där sedan min cancer tidigare. Så blev det MR som jag tycker e så otäckt. O nu blev jag kallad t ortopeden igen för att få min "dom" och jag blev så glad, lättad o rörd till tårar den var inte elakartad!👍👼 En press o stress som inte går att beskriva i ord o jag vet att du förstår om nån👼Kram tillbaka till dig💜
Angelnrone