”JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MINA MÅLADE TAVLOR...”

Tjingeling alla rara följare o Medmänniskor!
 
Ni som följer mig vet att jag Älskar Änglar i alla de former och att måla i Vedic Art!
Idag har jag suttit inne i Solskenet och tyckt lite synd om mig själv p.g.a min hemska inflammation i höger axel o arm. Mina vänner tror att jag har fått den, av allt skrivande på min nya bok och det kan säkert vara så -  Who knows!
Den skulle ha varit klar vid det här laget och många undrar när den kommer ut!
Jag har ett hopp om att förhoppningsvis få den klar, så att de som är intresserade av den, ska få möjlighet att kunna läsa den i Jul!
📚📚📚
 
Så fick jag syn på mina tavlor, som jag har målat i Vedic Art vid alldeles speciella tillfällen...
Sååå... här kommer lite smakprov!
 
 
 
Det här var min allra första tavla, där jag hade en väldigt stark connection med Andevärlden!
 
 
 
 
 Sedan kom det ett mörker och sorg i min vardag, som var svår att orka med, men hoppet är ju det sista som överger en!
 
 
Så följde så en mycket tuff tid!!!
Även vi som är Mediala är ju också människor med känslor...!
Jag formligen ropar på hjälp uppifrån!
 
 
 
Denna tavlan är målad från mitt innersta och jag kände verkligen att jag hade så mycket beskydd från ovan🙏🌟💜
 
 
 
Plötsligt blir jag bönhörd efter alla tårar, sömnlösa nätter och all sorg som fyllde mitt Hjärta till bredden!
Så mycket KÄRLEK!
 
 
Och här Äntligen - så lyste Hoppet upp min vardag på nytt...! Mitt Hjärta kände äntligen Glädje och jag fick ny Energi ❤️🌞
 
 
Nu har jag äntligen nått mitt mål och mina önskningar hade äntligen gått min väg...!
Tavlan kallar jag ” På Rosa Moln”!
Behöver jag säga mer?
 De åren som hade varit, höll på att knäcka mig totalt!
Som Medial gör det ont i Hjärtat att se på sådant, som orsakade mina tårar och sömnlösa nätter!
Men jag vet att Karman brukar göra sig hörd på ett eller annat vis...
🌟🙏🌟
 
Kära Medmänniskor
Jag önskar er en fortsatt fin onsdag!
Hoppas att mina vackra tavlor väcker något i era Hjärtan också, för det finns massor med Känslor och Tankar i dem alla...❤️
 
Take Care o Sprid Kärlek i massor❣️
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej finaste angel, wow vilka tavlor de berörde mig verkligen, så vackra och gjorda av ren kärlek, så mycket känslor i alla tavlor, blev jätte glad av den sista tavlan, så mycket hopp och kärlek. Sänder dig massa goa kramar fina

Svar: Hejsan min fina vän!Tack vad härligt att du ser känslorna i mina tavlor och tycker att de är vackra och berör...Ja de är målade under många fällda tårar och sorg i mitt Liv som formligen slogs i spillror😢 Men sista tavlan rymmer mycket Lycka, Kärlek och Glädje då hade Rättvisan äntligen vunnit och allt var och är så Kärleksfullt o vackert💜👌Kramisar i massor fina Tess
Angelnrone